tralala2k Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hei, håper noen kan gi meg noen svar;D Kjøpte en Hp dv6000 i oktober 2006, og var på service for første gang tidlig i 2007, pga defekt skjermkort, da jeg fikk tilbake PC-en var et deksel løst, og det fiksa expert. I august 2007 var den på service igjen, denne gangen pga defekt nettverkskort. Og nå i februar måtte den på service IGJEN pga av defekt skjermkort, fikk den tilbake idag og da hadde de brukt feil skrue slik at skruehullet ble ødelagt også var skrua for lang at oversia av laptopen fikk en bulk!! Siden de ikke har fått skrudd på skrua, så er det en åpning på ca 3mm. Expert kan ikke si at jeg må godta at PC-en er sånn? har jeg noen krav på å få en ny pc eller få hevet kjøpet? mvh Lenke til kommentar
goofinator Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Expert kan ikke si at jeg må godta at PC-en er sånn? har jeg noen krav på å få en ny pc eller få hevet kjøpet? Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med forbrukerrådet ang. saker som dette. De kan som regel svare ihht. forbrukerkjøpsloven om hvilke rettigheter du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå