Gå til innhold

Top Gear på GT-TV lansert! (JP versjon)

LucarioX

Anbefalte innlegg

Noen som vet når de planlegger å sende ut Top Gear programer på GT-TV?

Ser hvertfall ut til at det kommer i Japan snart.

Noen som vet noe? Hadde vært sykt kult å laste ned gratis Top Gear episoder! Finnes jo ingen andre steder du LOVLIG kan laste ned episodene?

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blodfan av programmet selv, men bilene i programmet er langt fra det mest interessante! :D

Brian May er, og vil alltid være kongen!

Ja, Brian May (Queen-gitaristen) er flink, men det er kanskje James May du mener? :p Enig i at han ruler ruta.

Er det en serie jeg laster ned med god samvittighet, er det Top Gear. Jeg kunne gjerne punget ut en tusing for en DVD-boks med sesong 1-10, men de gir bare ut teite over-redigerte tema-disker. Da kan de ha det så godt.

I fullversjonen av GT5 er Top Gear Test Track inkludert. Håper Lacetti-en er med også for den autentiske opplevelsen. Spørsmålet er om de må gjøre noe med banen når alle kjendisene plutselig har øvd i månedsvis hjemme i stua før de kjører i showet.

Lenke til kommentar
I fullversjonen av GT5 er Top Gear Test Track inkludert. Håper Lacetti-en er med også for den autentiske opplevelsen. Spørsmålet er om de må gjøre noe med banen når alle kjendisene plutselig har øvd i månedsvis hjemme i stua før de kjører i showet.

Hahaha! Det er det kuleste jeg har hørt på lenge. Gleder meg massivt!

..men jeg må si jeg synes May står laaangt tilbake for Clarkson. Går ikke en eneste dag uten at jeg stopper opp og ønsker meg jobben hans.. :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...