LucarioX Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Noen som vet når de planlegger å sende ut Top Gear programer på GT-TV? Ser hvertfall ut til at det kommer i Japan snart. Noen som vet noe? Hadde vært sykt kult å laste ned gratis Top Gear episoder! Finnes jo ingen andre steder du LOVLIG kan laste ned episodene? Endret 31. mars 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Det lurer jeg også på. Jeg så på noen episoder på Nrk for en stund siden, vi får se mange drømmebiler vi kan sikle etter der :!: Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Hehe, ja. Håper virkelig vi får dem på GT-TV snart. Er blide av Top-Gear på baksiden av de japanske Prologue Coveret faktisk. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Gleder meg veldig til dette ja. Synd det ikke sendes på NRK lenger. The Stig FTW. Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Blodfan av programmet selv, men bilene i programmet er langt fra det mest interessante! Brian May er, og vil alltid være kongen! Lenke til kommentar
jatta Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Enig. Håper vi får Top-gear fort Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Blodfan av programmet selv, men bilene i programmet er langt fra det mest interessante! Brian May er, og vil alltid være kongen! Ja, Brian May (Queen-gitaristen) er flink, men det er kanskje James May du mener? Enig i at han ruler ruta. Er det en serie jeg laster ned med god samvittighet, er det Top Gear. Jeg kunne gjerne punget ut en tusing for en DVD-boks med sesong 1-10, men de gir bare ut teite over-redigerte tema-disker. Da kan de ha det så godt. I fullversjonen av GT5 er Top Gear Test Track inkludert. Håper Lacetti-en er med også for den autentiske opplevelsen. Spørsmålet er om de må gjøre noe med banen når alle kjendisene plutselig har øvd i månedsvis hjemme i stua før de kjører i showet. Lenke til kommentar
laserdad Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 I fullversjonen av GT5 er Top Gear Test Track inkludert. Håper Lacetti-en er med også for den autentiske opplevelsen. Spørsmålet er om de må gjøre noe med banen når alle kjendisene plutselig har øvd i månedsvis hjemme i stua før de kjører i showet. Hahaha! Det er det kuleste jeg har hørt på lenge. Gleder meg massivt! ..men jeg må si jeg synes May står laaangt tilbake for Clarkson. Går ikke en eneste dag uten at jeg stopper opp og ønsker meg jobben hans.. Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 kommer de eppisodene i 1080p da? eller 720... Hadde vært chill og sett top gear i 720 eller 1080p Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Er det andre som har problemer med å instalere den nye updaten? Kommer jo ikke inn på GT-TV uten å laste ned updaten Men kan det ha noe med at jeg lasta det ned fra PSN? Lenke til kommentar
laserdad Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg hadde kjempeproblemer, men fikk det til ved å sette den på om morgenen når jeg dro på jobb. Da var den ferdig når jeg kom hjem. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg hadde kjempeproblemer, men fikk det til ved å sette den på om morgenen når jeg dro på jobb. Da var den ferdig når jeg kom hjem. Ja men det kommer bare opp sånn melding at det var feil under nedlastnig eller no Lenke til kommentar
laserdad Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Det var det jeg fikk hele tiden også, etter en time eller så.. Men, tenkte det var mindre trafikk på serveren i vanlig arbeidstid, og det stemte jo.. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Gikk inn på GT-TV nå og så to Top Gear episoder!! Har JAP versjonen, så vet ikke hvordan det er med EU. http://www.windowslivetranslator.com/BV.as...ws%2Fd2036.html Endret 31. mars 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Gikk inn på GT-TV nå og så to Top Gear episoder!! Har JAP versjonen, så vet ikke hvordan det er med EU. http://www.windowslivetranslator.com/BV.as...ws%2Fd2036.html Hvordan var oppløsningen? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Har bare testet på en "28 CRT skjerm. På den ble bildet ganske lite, (mulig pga. at det er lagd for widescreen) men ellers veldig bra! Like bra som på en vanlig TV sending, om ikke bedre! Endret 31. mars 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Var ikke noe på EU nei. Søren at jeg slettet den japasnke versjonen. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Hehe. Kan vel lastes ned på nytt? (Eller innstalleres om du har den på disc.) Ser forresten ut som om det kun er gratis en liten periode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå