Crispin Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Etter 5-6år med den fantastiske mx310 musa måtte jeg til slutt gå til anskaffelse av ny, og det endte med g5. Men er svært misfornøyd, musa beveger seg mye raskere mot venstre i forhold til høyre, og mye raskere opp i forhold til ned. Har justert mushastigheten, installert og avinstallert drivere i et bankende, men jeg får det bare ikke til å sitte skikkelig. Musa føles rett og slett fryktelig mye mindre nøyaktig og behagelig i forhold til den gamle mx310. Har reknet med at det er en liten innkjøringsperiode, men noe er ikke som det skal. Erfaringer og tips ? Endret 28. mars 2008 av Crispin Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Skulle til å skrive litt om vekta, synes det ble verre med vekt. Og det faktumet at musa går fortere mot venstre i forhold til høyre ble ikke fjernet ved bruk av vekt. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 hmm, du har prøvd å klikka litt på lodda ? 2 ekstra lodd på ene sia osv, eller kanskje musematta de spiller deg et puss, nah:P Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Har ei ganske ræva musmatte, eller det vil si, den er helt normal. Ser ut som den går i retur da :\ Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hadde samme problem med min G5 før, opdaterte firmwaren og satte en skate på høyre kant av musa (den siden under hvor det ikke er noen) det fiksa probelmene mine i hvertfall. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Firmware updatene jeg fant var bare til vanlig xp og fungerte ikke til xp64. Frustrerende mus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå