Gjest Guest_Gruble_* Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg går og vurderer å ta en laseroperasjon for å rette på synet. Det er mange skrekkhistorier om LASIK og det at flappen aldri blir like hel igjen, og Synslaser har helt sluttet med dette. De gjør heller en overflatebehandling Er det noen som har tatt en behandling hos Synslaser i Oslo og som kan fortelle litt om hvordan det var? Er de seriøse, profesjonelle, osv.? Jeg får et godt inntrykk av dem når de er såpass frempå at de nesten advarer mot LASIK som de selv utførte i flere år. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Var selv hos Synslaser i Tromsø for ca 4 år siden. Allerede da "nektet" legen å utføre LASIK på meg. Har et bra inntrykk av Synslaser og er godt fornøyd selv. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Har lest litt på den siden og det står bla. ved hvilke tilfeller behandlingen vil mest sannsynligvis ikke hjelpe. Synet mitt er litt slapt på venstre øyet +3,0 og er +0,5 på høyre, vil det da være noe hensikt eller ikke? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Det er vel bare å kontakte dem via synslaser.no, Erasus. De er raske og flinke til å besvare spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå