vbjornevik Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hei. "Surfet" litt på finn.no nå, og kom over en båt. Jeg mener dette er helt sykt! Hva tenker dere? http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...ll&tot=null 82.000 spenn! Og hva skal man med slik luksus i en så liten båt? Blir nesten litt oppgitt (til tross for at det er litt kult da..) Lenke til kommentar
morgas Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hei. "Surfet" litt på finn.no nå, og kom over en båt. Jeg mener dette er helt sykt! Hva tenker dere? http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...ll&tot=null 82.000 spenn! Og hva skal man med slik luksus i en så liten båt? Blir nesten litt oppgitt (til tross for at det er litt kult da..) Hehe! Dritkul båt da! men 82.000..hmm blir ca 70.000 uten motor for en 12 foter det.. jaja,noen har vel mer penger enn andre.. T Lenke til kommentar
Pellex Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Latterlig! Jeg tror jeg hadde følt meg en smule bortskjemt hvis jeg fikk en sånn til 14 årsdagen Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Mhm! Man får mye båt for 82.000 .. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Må da være mye bedre å kjøpe en 2007 mod (pent brukt) av denne båten da? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Nei, det er jo ikke badestige på den Neida, jeg er helt enig, men jeg synes fortsatt det er for mye for en så liten RIB. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Skal jeg være helt ærlig, så syns jeg RIB bare er bortkasta penger:P Er alt for dyrt:P vbjornevik: Jeg quote`a ikke ^^ Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 haha, la merke til det Vi har selv en liten rib, og jeg synes den er bedre å kjøre enn en vanlig gummibåt. men vi bruker den bare til å ha med på helgeturer å sånn til "redningsbåt" eller hvis vi skal ut med en tegne eller to.. og da er det jo egentlig helt perfekt (Suzuki 6hk 4-takt) Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Og jeg som syntes pumaer var overprisa, det er jo ingenting i forhold til denne (tydeligvis) gullbarren her..... Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Linket til en kompis i dag på msn, og skrev "lol". Fikk tilbake: "ja, nesten like lol som prisen på båten pappa skal selge" Den båten han skal selge, er en gammel Askeladden (orange) som er veldig ustabil. Han forventer visst 8.000 for den. Er ikke det ganske mye for en båt som egentlig er boss? Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Capelli er fine båter, men dyre! holdt på å kjøpe en 15foter for 1-2 år siden, men til en helt annen pris fordi vi er godt bekjent med han som var importør på den tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå