rvenes Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Har Plextoren min brent sin siste cd? Brente i går kveld med Golden Hawk Technology CDRWIN (spesy boot cd som eg får best til i det progget) Programmet ville ha ein aspi driver og den kopierte eg fra nero mappa mi. Brente som sagt 1 cd så var det stop. Den ville ikkje brenne cd nr 2. Da fikk eg opp feilmeldingen: Device contains no disk or is not ready. Også vil den heller ikkje lese cd-r... Ikkje i "DOS" ein gang... Prøvde og sette i ei bootbar plate og velge plextoren som boot device... (win2k install) og det ville den heller ikkje. Win2k cd'n fønker i DVD-Romen da... men brennern dau? Eg har skifta brennern ut ein gang før også, sendte den til Beliga til Plextor der... fikk ny... men kordan fønker det no med garanti og slikt? Er vel ikkje kvitteringa fra komplett som gjelder no lengre? Noken andre ide'r om kva eg kan gjere for og få liv i den igjen? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 Har no prøvd og flashe den, men uten hell... Skal teste den i ein anna pc no snart. Men den burde jo finne win2k cd'n rett etter bios i oppstarten Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Finner bios'en brenneren din? Det kan være at den ikke liker at du har mangen brenne programmer installert. Begge brenneprogrammene har samme aspi driver og det kan være at de krangler. Har selv hatt problemer med det på win9x, men er ikke sikker om du får samme problemene på winxp/2k. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 Alike vel skal da vel brennern lese cd'ene i utforskern. Har testa med brente, orginale cd'r iden. Dessuten så nekter den og boote på win2k cd'n min også. Det vil dvd romen... Den er nok dau! Testa den i ein anna pc også... samme feila der også! Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 kanskje ein liden laser rens e rette oppskrifta... sånn kanskje liksom.. har du fått støv el.lignende på an siden du tok ut forige cd'en så vil den jo ikke lese neste cd. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Vet ikke om det har noen større betydning, men Golden Hawk Tech. anbefaler ikke å bruke Nero sin Aspi. Last ned riktig Aspi fra www.adaptec.com Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 Støv nei... gjorde alt som vanlig når eg skifta cd. Men får vel ny av plextor. Den er laga i Mai 2002... Og det er da vel minst 1 år garanti på den? Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Jeg kjøpte 48x plex nå nylig og det står 2 års garanti på boksen.. on site hva nå de mener med det.. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå