fa74b4a4-8b2c Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg har nå satt opp min egen server. Jeg har veldig liten erfaring innen dette området. Har nå fått til å installere debian med gnome. Jeg har brukt "Package Manager" til å installere LAMP og phpMyAdmin. Har ikke endret noen konfigurasjons filer eller gjort noen innstillinger. Når jeg går inn på mittdomen.no/phpmyadmin kommer jeg til en innloggingsside. Siden jeg ikke har endret på noe som helst, ville jeg tro at brukernavnet var root og at passord-feltet skulle være blankt. Uansett hva jeg skriver, får jeg opp denne feilmeldingen: Feil #2002 - Tjeneren svarer ikke (eller den lokale MySQL tjenerens sokkel er ikke korrekt konfigurert) Har som sagt liten erfaring med dette og lurer på hva jeg skal gjøre for å ordne opp i problemet. Tusen takk for all hjelp. Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 les readme fila. men om jeg ikke husker helt feil så må du redigere config fila som ligger i phpmyadmin folderen. men som sagt, rtfm Lenke til kommentar
fa74b4a4-8b2c Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Takk for hjelpen. Som du sikkert skjønner av spørsmålet, så har jeg aldri gjort dette frør. Hvor finner jeg readme fila? Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 gå til kilden, søk på phpmyadmin på google, og finn hjemmesiden dems. Lenke til kommentar
semafor Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Google Endret 2. april 2008 av semafor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå