monkis Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hei Jeg formaterte PC-en idag , men jeg finner ikke lyd driver på nettet; har seagate barracuda 7200.8 200gbs men jeg finner ikke lyd driver, er det noen som kan finne den eller vet noe om å få den,? F.eks hva skal jeg søke på for og finne denn ? Det hadde vert supert om noen kunne gjøre det:D Mvh Monkis Lenke til kommentar
morgas Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 HeiJeg formaterte PC-en idag , men jeg finner ikke lyd driver på nettet; har seagate barracuda 7200.8 200gbs men jeg finner ikke lyd driver, er det noen som kan finne den eller vet noe om å få den,? F.eks hva skal jeg søke på for og finne denn ? Det hadde vert supert om noen kunne gjøre det:D Mvh Monkis Vista? Lenke til kommentar
monodonk Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 For at noen skal kunne hjelpe deg med dette må du i hvertfall skrive hva slags operativsystem du bruker og hva slags lydkort du har. Eventuelt navn/type på PC/Hovedkort. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 har seagate barracuda 7200.8 200gbs men jeg finner ikke lyd driver Harddisk har dessverre ikke behov for lyddrivere, men du kan laste SIW 1.7 for å se hvilket lydkort du har. Lenke til kommentar
monkis Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 ahh, sorry. men jeg fant ut av det nå ;P Takk fr hjelpen,, men lite informasjon av meg x'D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå