3000 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 fikk før påske rrod på min arcade kjøpt før jul. har den inne i et tv bord med god lufting bak, men ikke godt nok tydelig vis, så den fryste i et spill og fikk rrod, men etter eg åpnet tv benken helt opp så kjører den fint igjen og luften som kommer ut bak er ikke så varm. menne en kompis sier at den går fint nå men siden eg har fått rrod en gang så KOMMER den til å klikke helt uansett, spørsmål om tid. erfaringer med dette? lever xboxen min på lånt tid siden eg har hatt rrod en gang, selv om luftingen nå er superb ? mvh. 3000 Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Har vel hatt min gjeldene box i to år nå, og har faktisk opplevd rrod et par ganger. Men etter å ha latt den hvile litt så er fungerer den igjen. Siden det bare skjedd en eller to ganger så er ikke dette noe stort problem for min del, men sitter jo og venter på at den tar kvelden for godt. men føler meg ikke direkte redd for at det skal skje sånn med en gang. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Sikker på at det ikkje bare var bildekabelen som var løs? Da kan man også få røde lys i front Lenke til kommentar
3000 Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 hehe nei alt er skikkelig plugga inn. vist eg må levere denne inn er det for 6 gang!!! og eg e apåtil snill med 360`en, koster støv av den åsså videre, er egentlig snill med all elektronikk eg har kjøpt mobiler osv. vil ting skal vare lenge og se bra ut Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) 6 ganger??!! Da snakker vi maksimalt med uflaks Endret 28. mars 2008 av Mala Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Eller snakker vi standard når det er snakk om 360 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Da er det eg som er heldig da som kun har sendt min inn 1 gang? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Skulle nesten tro det Neida, selv har jeg bare sendt inn en gang. Virker som det er vanlig. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) eg vet MAKS uflaks. det værste er at eg kan ikke gå over til noe annent fordi 360èn leverer den desidert beste spill opplevelsen for MEG. ps3 eller wii kan være et godt supplemang men ikke en erstatter. jaja 2 uker spille fri er vel bare bra. menne håper på at 360 ikke klikker eller får rrod en gang til nå som den står med full lufting, har jo falcon for f... Endret 28. mars 2008 av 3000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå