Gå til innhold

[løst]Hvordan selge større dvd-samling?

Anbefalte innlegg

Halla.

Jeg har en større dvd-samling på ca 800 filmer som jeg ønsker å selge. Har prøvd annonse på finn.no, men får bare henvendelser fra folk som ønsker å kjøpe 2, 3 filmer løst. Jeg ønsker å selge HELE samlingen ;D

Har ringt lokale bruktforhandlere som tar inn filmer i innbytte. Men ingen i Stavanger området har interesse av samlingen. Har også 300 tomme og nye dvd-cover samt 200 tomme cd-cover.

Legger ved et bilde av samlingen:

2urngc7.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du prøvd å "dele" opp samligen din, og prøve å selge litt etterhvert. Tar kanskje litt lang tid med tror ikke det er så mange som vil kjøpe 800 filmer.

Lag f,eks en action pakke

eller komedie pakke.

Ja. Jeg kan legge ut hvordan annonsen min ser ut på finn.no:

DVD-FILMER

10 filmer = 250 kr,- (25 kr,- pr. stk.)

20 filmer = 480 kr,- (24 kr,- pr. stk.)

30 filmer = 690 kr,- (23 kr,- pr. stk.)

40 filmer = 880 kr,- (22 kr,- pr. stk.)

50 filmer = 1050 kr,- (21 kr,- pr. stk.)

DVD-COVER, TOMME

2 kr,- pr. stk! Har ca 250 cover igjen.

CD-COVER, TOMME

2 kr,- pr stk! Har 190 cover igjen.

... annonsen har over 200 besøkende. Men jeg har kun mottatt fire e-post.

Lenke til kommentar
Halla.

Jeg har en større dvd-samling på ca 800 filmer som jeg ønsker å selge. Har prøvd annonse på finn.no, men får bare henvendelser fra folk som ønsker å kjøpe 2, 3 filmer løst. Jeg ønsker å selge HELE samlingen ;D

Har ringt lokale bruktforhandlere som tar inn filmer i innbytte. Men ingen i Stavanger området har interesse av samlingen. Har også 300 tomme og nye dvd-cover samt 200 tomme cd-cover.

Legger ved et bilde av samlingen:

2urngc7.jpg

Hei

Hvis du er interessert i få mest mulig penger ut av samlingen så tror jeg du bør være villig til å splitte den opp og selge den bit for bit, du får garantert igjen for ekstra arbeidet det medfører. Jeg vet ikke hvilken pris du legger deg på hvis du skal selge alt på en gang men vil anta at du da vil få under 10 kr per dvd. Så svaret blir da sett ned prisen eller splitt den opp

Lenke til kommentar
Jeg antar du har en komplett liste over alle filmene slik at folk kan se hva du har?

Nei. Har ingen liste, og ønsker ikke drive "plukk-virksomhet." Ønsker egentlig å selge hele denne pakken samlet - billig for kjøper. Lager jeg liste på jeg holde oversikt over hva som er plukket, solgt, hva som er igjen ++ Dessuten blir vel de mest populære filmene og tv-seriene tatt først... slik at interessen ebber av.

Jeg kan plukke filmer utifra kategorier. Slik som barne og familie, action, komedie, tv-serier, bokser, kult og b-filmer, thriller, drama o.l.....

fedi: sendte deg en PM jeg :)

Endret av Mirai85
Lenke til kommentar
Hvilke DVD-boxsets har du? Om det ikke er for mye pes.

Har The Freddy Kruger collection (trur det het det) og STREKEN (la lina) ... Det jeg husker ikke så mange. Det virker som boksene ble solgt først ^^

Har en som er intressert i hele samlingen ;D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...