Zezner Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hei, jeg må ha meg et nytt headsett. Er det noen som har noen anbefalinger? "Krav": Under 500,- Med mikrofon Det MÅ være usb Skal brukes lenge av gangen, så de må være komfortable. Bra lyd når det gjeller spill (CS) Håper noen kan komme med tips! Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hei, jeg må ha meg et nytt headsett. Er det noen som har noen anbefalinger? "Krav": Under 500,- Med mikrofon Det MÅ være usb Skal brukes lenge av gangen, så de må være komfortable. Bra lyd når det gjeller spill (CS) Håper noen kan komme med tips! Blir kanskje over grensen din men du kan kike på Steelsound 5h v2 usb Som da koster 700kr men er jævla gode til og spille cs med Virtuell 7.1 surround som du får av usb lydkortet som fungerer. Men jeg ville anbefalt deg og prøve dem først for de kan være et helvette og ha på om de ikke passer ørene dine. Men uansett er en test her http://www.hardware.no/artikler/seks_hodesett/25324/3 er vel og merke første versjonen. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hei, jeg må ha meg et nytt headsett. Er det noen som har noen anbefalinger? "Krav": Under 500,- Med mikrofon Det MÅ være usb Skal brukes lenge av gangen, så de må være komfortable. Bra lyd når det gjeller spill (CS) Håper noen kan komme med tips! Jeg anbefaler Logitech Premium Notebook Headset - meget komfortabel selv over lengre tid. Grei lyd og finfin mic. Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Se der du! To svar på en dag! Takk for svar, men pga at jeg ikke har fått noen svar tidligere, så gikk jeg for disse:Logitech Premium USB Headset En venn av meg har dem, og sier at du er veldig grei. Takk igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå