Oceans Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Vi har dessverre noe problemer med vår SMS tjeneste i vårt mobilnett. Det kan være problemer med å motta SMS fra kunder i Netcoms og Network Norways nett. Samt at det kan være problemer med å få sendt SMS til enkelte nummer. Alle ressurser er satt inn for å få rettet feilen. ..Netcoms og Network Norways bare?? var det ikke flere andre?så det betyr at det er null problem å sende/motta alle andre SMS uten om de to?........ fungerer dem nå? Endret 10. april 2008 av Oceans Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Network Norway (og OneCall) har fikset sine problemer for et par dager siden. MTU vet jeg ikke. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Når dere bestilte MTU fri, fikk dere fakturaen som efaktura eller måtte dere endre det til det? Dere som har MTU fri, fikk dere fakturaen som efaktura eller måtte dere endre det til det? Hva er standard når man får abonnement hos dem, efaktura eller papirfaktura? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Dere som har MTU fri, fikk dere fakturaen som efaktura eller måtte dere endre det til det? Hva er standard når man får abonnement hos dem, efaktura eller papirfaktura? "Faktura for alle abonnementstyper vil komme pr. e-post dersom ikke annet er avtalt. Papirkopi koster pr. mnd kr. 39.-" står det på MTU.no. Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Var det flere som fikk samtalene fra netcom sine viderekoblet til et sykehus i Levanger i kveld? Det er spesielt. Endret 10. april 2008 av killerost Lenke til kommentar
Oceans Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 har det skjedd noko fremskritt siden torsdagen er over? Lenke til kommentar
toofan Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 har det skjedd noko fremskritt siden torsdagen er over? Nei. same shit. får ikke ringt ut til en del nr. Får ingen sms inn! dritt firma! Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Var det flere som fikk samtalene fra netcom sine viderekoblet til et sykehus i Levanger i kveld? Det er spesielt. Haha, det var litt spesielt ja. Folk som ringte meg fikk bare beskjed om at telefonene var slått av i går, noen den ikke var. Det virker i dag igjen. Klarer motta SMS fra Telenor og Netcom nummer jeg har, men ikke fra OneCall. Lenke til kommentar
BeckyBecks Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Netcom = Teliasonera så sverige kan vere eit spesialtilfelle som går ann. Hei! Ved portering spiller det ingen rolle om du er i Norge eller i utlandet på ferie. Det viktigste er at du bytter simkort når du skal. Grunnen til at operatørene ønsker å gjennomføre porteringene når kundene befinner seg i Norge, er av den enkle grunn at dersom noe går galt, (og det kan det,) så er det ikke umulig å få tak i kundene, og kundene slipper å være "stuck" i utlandet, uten fungerende mobilabo. Lenke til kommentar
BjoroyIL Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg har også gått over fra Telenor. Kommer jo til å spare mye penger på dette abb. tenkte jeg. Men jeg trodde ikke det var fordi jeg ikke kan bruke telefonen. Etter en uke uten å se en sms begynte det i det små å komme på onsdag. Nå får jeg sms en gang iblandt, men er veldig ustabilt. Ellers så har det blitt slik at jeg må ha +47 foran alle nummer jeg skal ringe. Bagatell, men plagsom bagatell. Uansett vil jeg skryte av at de på kundeservicen i alle fall er hyggelig, de har sikkert fått mye pes så bra at de holder motet oppe. Ellers håper jeg det begynner å bli stabilt nå snart. Lenke til kommentar
katarina_82 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg bestillte MTU abo for 3 uker siden. jeg fikk beskjed om at det tok 10 dager. Men så fikk jeg det igår og satte det inn.. Hos meg er det ingen problemer. Jeg har ringt til både Netcom, tele2, telenor og onecall, og får sendt og motatt sms som jeg skal! Jeg har ringt å klaget på at det har tatt tid, for det har det!!! men når jeg fikk det så funket det som bare det! Snakket med noen kjempe koselige folk på kundeservice, og noen på en eller annen salgsavdeling. Og syntes de yter bra service. Og jeg tror at vi må bare ha forståelse for disse stakkars menneskene som jobber på spreng for å få fiksa dette. Det var noen som sa til meg at det gjør de helt sikkert ikke, men selvfølgelig gjør de det. Hvis de bare sitter på rompa å ikke gjør noe, så mister de jo kunder, noe jeg ikke ville tro at de vil. jeg har vært kunde i telenor i mange år, og hver gang det var noe helt nytt ¨noe, så var det like mye feil der!! Hadde tele2 en liten stund, men der er det så dårlig kundeservice...de ba meg heller om å bytte til en annen operatør hvis de var så ille, og de var skikkelig frekke!! Det går ikke an!! Da var jeg ikke sint en gang, de bare sendte meg videre på den måten. Og så la de på. heldigvis på MTU så kan du snakke med dem. Og tenk for en fustrasjon å snakke med folk som bare er sinte. Da hadde jeg blitt skikkelig sur, men de holder fortsatt mote sitt opp. For dere som har problemer, så ordner det seg sikkert. Nye produkter er det problemer på.. Jeg har også lest om dem, og de ER ett seriøst firma. De har drevet i mange, mange år nå. Så bra hold ut! Jeg er ihvertfall KNALL fornøyd, og tenkte at jeg skulle sende en mail til dem, å fortelle at de gjør en god jobb, og at de ER flinke. I stede for å bare slenge dritt.. For er man positiv, så får man positivt respons! Hilsen en VELDIG fornøyd kunde av MTU!--tenk jeg kan ringe SÅ MYE JEG VIL Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Hmm, vel, er vel godt at noen er fornøyd. Men for å være ærlig, og nå vet jeg ikke så mye om MTU, men med tanke på at mange har og har hatt store problemer med selskapets nett og tjenester, så synes jeg at det virker litt påtatt at en person registrerer seg her, kun for å skryte MTU opp i skyene i sin første post. Synes også at posten bærer et snev av markedsføring. Men så er jeg litt skeptisk av natur. Endret 11. april 2008 av LioKaiser Lenke til kommentar
katarina_82 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hmm.. Den skjønnte jeg ikke helt??? Jeg visste ikke om amobil, før venninna mi nevnte det, å sa at det sto masse greier om MTU. så jeg måtte nesten bli medlem å diskutere mobil, og operatører, og fortelle folket, at jeg har ihvertfall ikke hatt problemer Jeg skal love deg, at JEG Markedsføring??? hvis du hadde kjent meg hadde du ledd deg ihjel! =) Hilsen Katarina Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Har hatt dette abonnementet et par uker nå uten å bruke sim kortet siden jeg leste at det var så mye krøll. Igår tok jeg i bruk sim kortet og tenkte jeg skulle prøve litt, men det som er fucka er at jeg kan ikke sende melding eller ringe til halvparten av de jeg har i kontaktlisten min "nummeret du har ringt, er ikke i bruk!" teh lol... Derfor ringte jeg kundeservice, og de kunne fortelle at de hadde et rutingproblem som de skulle få fikset "så fort som mulig".. De er både hjelpsom og hyggelig, men syns det hadde vært litt greit om jeg ikke hadde trengt å ha med meg et ekstra sim kort hver gang jeg skal ut i tilfelle det ikke funker å sende melding eller ringe til de jeg vil prate med Lenke til kommentar
BjoroyIL Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Ja, er det samme jeg har fått beskjed om. Ukjent nummmer. Men ja, det er jo vi tullingene som gikk over til en nystartet operatør og ikke ventet til de var etablert. Noen må jo gjøre det og. Man kan liksom ikke forvente så mye heller helt i begynnelsen. Da jeg ringte så fikk jeg beskjed om at de satt i møte, og fikk vite hva som ville skje etterpå. lover ikke godt. men som en skrev tidligere, blir nok en knall god operatør når og hvis de klarer å etablere seg. Lenke til kommentar
Oceans Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Men MTU burde være forsiktig med å gi info om dato at når tingene er på pass.. det er hodebry.. men MTU har nok samme problem at dem er blitt lovet.. hm.. men er nok enig med deg der .. Lenke til kommentar
Seig2 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 [............]Hilsen en VELDIG fornøyd kunde av MTU!--tenk jeg kan ringe SÅ MYE JEG VIL Synes også at posten bærer et snev av markedsføring. Hehe.. vil heller si at det var VELDIG mye snev her. Makan. Men fikk meg i det minste en god latter. Jeg har portert over til telenor, og kommer ikke til å portere tilbake igjen. Ihvertfall ikke hovednummeret mitt. MTU har lovet for mye som de ikke har klart å holde. Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 [............]Hilsen en VELDIG fornøyd kunde av MTU!--tenk jeg kan ringe SÅ MYE JEG VIL Synes også at posten bærer et snev av markedsføring. Hehe.. vil heller si at det var VELDIG mye snev her. Makan. Men fikk meg i det minste en god latter. Jeg har portert over til telenor, og kommer ikke til å portere tilbake igjen. Ihvertfall ikke hovednummeret mitt. MTU har lovet for mye som de ikke har klart å holde. Absolutt, stinker markedsføring. Føler det skjer i alle slike tilfeller.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå