ZerBox Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Fikk noen sms her også, men har prøvd å sende et par testmeldinger til nummeret mitt fra et par andre telefoner uten at de kom frem. Mulig køen i MTU sine systemer er litt vel lang.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 De har klart å få på plass dekning til halve Norge ihvertfall. http://www.digi.no/php/art.php?id=519496 Lenke til kommentar
Oceans Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Oki nå skal vi se.. Hvem av dere kan sende/motta SMS fra disse abonnement "Network Norway" "OneCall" "Tele2" "Ventelo" OSV..... Akkurat nå.. Endret 9. april 2008 av Oceans Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Til dere som har portert til MTU de siste dagene, visst dere tar kontakt med tidligere operatør så har de mulighet til å hurtigportere dere tilbake igjen rimelig kjapt Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hva om jeg hadde Chess, har fått bekreftelse på bestilling på MTU(ikke mer enn det), og vil heller portere til One Call? Må jeg avbestille porteringen hos MTU før jeg porterer til One Call da? Prøvde å sende mail der jeg skrev at jeg ville avbestille, men har ikke fått noe svar. Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Virker som det er noe på gang her nå. Begynner å renne inn med meldinger her nå. En melding jeg prøvesendte til meg for en time siden kom nettopp frem. Prøvde derfor å sende en ny testmelding til meg for et par min siden, men den kom ikke frem. Virker som det er en lang sms-kø i nettet til MTU nå, og at de jobber med å få ut alle sms'ene som ligger i køen. Nå er hvertfall ventetiden nede i 1 time fra sms'en ble sendt, til jeg får den. Endret 9. april 2008 av ZerBox Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hvordan får man vite om porteringsdatoen? Bestilte før påske, og mottok simkort for 2 uker siden, men har fremdeles ikke fått noe mer info. Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Porteringsdatoen får du på SMS omkring 24 timer før porteringen blir gjennomført. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Hva om jeg hadde Chess, har fått bekreftelse på bestilling på MTU(ikke mer enn det), og vil heller portere til One Call?Må jeg avbestille porteringen hos MTU før jeg porterer til One Call da? Prøvde å sende mail der jeg skrev at jeg ville avbestille, men har ikke fått noe svar. Du må nokk avbestille først ja. Men har du sendt mail er det mulig du kan bestille portering fra OneCall allerede nå. Hvordan får man vite om porteringsdatoen? Bestilte før påske, og mottok simkort for 2 uker siden, men har fremdeles ikke fått noe mer info. Jeg ventet også på og få noen dato på porteringen min, helt til jeg plutselig oppdaget at det alt var aktivert Har du testet kortet ditt? Virker det ikke hadde jeg sendt en mail og spurt etter aktiveringsdato. edit: LEIFER! Endret 9. april 2008 av jadz Lenke til kommentar
larkje Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Var en tur i Strømstad tidligere i dag, og der var det ingen dekning fra telenor seff Prøvde alle leverandørene som kom opp, men ingen tilgang på alle sammen. Noen som vet om de har sagt eller skrevet noe om utenlandsroaming? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det var rart, de har roamingavtale i Sverige. https://www2.mtu.no/priceplan/roaming Comviq Sweden Hutchison 3G Sweden Tele 2 AB Telenor (Vodafone / Europolitan) TeliaSonera Mobile Networks AB Lenke til kommentar
Pak Ling Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg får hvertfall sendt melding til netcom! Person jeg sender den til får meldingen med en gang! =P Lenke til kommentar
petersv Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Alt funker som det skal nå. Vel nesten alt, er fortsatt den irriterende motoriske hakkingen i samtalene. Rimeig irriterende! Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg har fått sendt meldinger i noen dager nå, men mottar fremdeles ikke meldingene som sendes til meg. Lenke til kommentar
larkje Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det var rart, de har roamingavtale i Sverige.https://www2.mtu.no/priceplan/roaming Comviq Sweden Hutchison 3G Sweden Tele 2 AB Telenor (Vodafone / Europolitan) TeliaSonera Mobile Networks AB Hmm.. Steike rart.. Huska bare TelenorE av dei 3 som jeg fikk opp. Men det var ihvertfall ingen tilgang med noen av de. Tomt display til vi nærma oss grensa og da datt det inn masse meldinger også.. Juhu Lenke til kommentar
trallulei Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg greier og sende meld til ei på jobb. Hun har Netcom, men jeg greier ikke og sende til noen andre har prøvd Ventelo og en annen Netcom. Ellers så greier jeg ikke og motta noen meld ennå. Men det jeg lurer litt på er at 3G og Roaming tegnet er på. Jeg trodde ikke at MTU hadde 3G? Skulle det ikke vært en E for Edge der? Men Roaming tegnet skal vel være der for MTU roamer vel på telenor sitt nett? Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Lite spørsmål. Anbefaler dere som har fått MTU meg å kanselere porteringen min? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Lite spørsmål. Anbefaler dere som har fått MTU meg å kanselere porteringen min? Både og. Vent til slutten av denne dagen værtfall. Jeg fikk melding fra MTU om at SMS problemet skulle bli fikset i løpe av dagen i dag. Dette er vel et av de større problemene MTU har, så klarer de fikse dette så hjelper det mye. Om det ikke skulle bli fikset i dag så hadde jeg kanslert porteringen og heller startet den igjen seinere når de har kommet seg skikkelig på beina og ting virker som det skal. Nummeret jeg porte inn er bare et ekstra nummer, så SMS problemene og ustabilt nett er ikke noe stort problem for meg. Venter egentlig bare på å se hvordan de ender opp til slutt, og om jeg da blir MTU kunde for fult. edit:leif Endret 10. april 2008 av jadz Lenke til kommentar
toofan Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Ingenting er fikset her. får fortsatt ikke ringt telenor-nett. samt at jeg ikke kan ta imot sms! Lenke til kommentar
hsds Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg har mindre problemer i dag, men dagen er ikke over enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå