Oceans Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Sett over til operatørvalg:(manuelt)det er eneste utveien akkurat nå..Men det beste er vel bytte til en ann operatør fordi alle de problmene har ingen dato når dem blir fikset jeg har byttet over til talkmore ihvertfall.. Endret 28. juli 2008 av Oceans Lenke til kommentar
B1ny Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg ligger på Telenor mesteparten av døgnet ved automatisk valg av nettverk, og er uansett plaget av de samme problemene. Lenke til kommentar
Oceans Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg ligger på Telenor mesteparten av døgnet ved automatisk valg av nettverk, og er uansett plaget av de samme problemene. Da er det bare å bytte.. enn at du skal vente hver mnd og betale for det du aldri fikk? Lenke til kommentar
B1ny Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Er satt opp på portering til Telenor på mandag jeg. Lenke til kommentar
Oceans Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Er satt opp på portering til Telenor på mandag jeg. Fremtids planene til MTU blir Nutel Lenke til kommentar
Illyria Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 hvordan fungere det nå? leste en artikkel fra mai om at det var mye problemer. syns de har et bra tilbud, men lurer på om jeg vil slite med de problemene de hadde i starten? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 hvordan fungere det nå? leste en artikkel fra mai om at det var mye problemer. syns de har et bra tilbud, men lurer på om jeg vil slite med de problemene de hadde i starten? Er vel bare å lese gjennom trådene, så ser du at det fremdeles ikke står så bra til. Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 hvordan fungere det nå? leste en artikkel fra mai om at det var mye problemer. syns de har et bra tilbud, men lurer på om jeg vil slite med de problemene de hadde i starten? Er vel bare å lese gjennom trådene, så ser du at det fremdeles ikke står så bra til. Nedetid, meldinger som kommer fram dagen etter, manglende tilgang til telenor sitt nett(der andre med telenor kommer på nett), ustabil edge, inkassokrav, manglende kundeservice.. Har nå ventet på behandling av et krav om refusjon i 2 måneder.. Skjer det ikke noe innen denne uken er over, kan de glemme å få noe av det de har utestående hos meg. Så pass på, er enda tidenes største drittselskap! Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Så pass på, er enda tidenes største drittselskap! Faen. Jeg som har betilt dette og har poertering fra 09.09.08 over fra One Call. Hadde jeg bare lest her først..... Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Kontakt da MTU og be de kansellere porteringen. Ta kontakt med OneCall for sikkerhets skyld, så du ikke mister nummeret ditt. Lenke til kommentar
gevinst Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 En kamerat er svært misfornøyd med MTU, og nå skal han intervjues av Bergensavisen på torsdag. Han vil gjerne komme i kontakt med andre som er misfornøyde. Han skriver på Facebook gruppen http://www.new.facebook.com/group.php?gid=...994&ref=nf: Hei alle som har/har hatt problemer med MTU! Etter VELDIG mye styr frem og tilbake har jeg avtalt intervju med Bergens Avisen torsdag 28 august. De vil lage en sak om MTU. Jeg vil imidlertid vise at det er mange av oss som har svært dårlige erfaringer med dette telefonselskapet. Jeg håper derfro flest mulig av dere vil ta kontakt med meg ikveld eller imorgen, så kunne vi kanskje vært en liten gjeng som hadde stilt opp på intervju med BA. Jeg kan kontaktes på mobil 90185070 eller mail [email protected] MVH Eirik Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Absolutt! Her bør alle som har anledning være med å hjelpe til. Regner med at ingen av oss ønsker at de skal få fler kunder. Selv skal jeg ha svar på krav om refusjon innen denne ukes slutt, dvs 2 måneders behandlingstid.. Skjer ikke dette porterer jeg vekk med en gang, og de vil kunne se laaaangt etter resten jeg "skylder" de... Møkkaselskap! Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Nå har jeg sendt følgende sak til MTU: Saksinformasjon SaksID: LRB-638422 Avdeling: MTU Mobil Navn: xxxxxxxxxxxxx Epost: xxxxxxxxxxxxx Prioritet: normal Nugrup Telefonnummer: xxxxxxxx Stopp porteringen! Hei. Jeg skal porteres over til dere fra One Call den 09.09.08 kl: 05:00 . Jeg har ombestemt meg og ønsker likevel ikke å bli kunde hos dere. Ber dere umiddelbart stoppe porteringen. Da skal de ha god tid til å ikke foreta portering. Navn, epost og tlf nr er selvsagt intakt på kontakten til dem men skravert her inne. Tror jeg holder meg til One Call jeg ja.... Takk for tipsene her inne så jeg slapp å gå i fella. Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Anbefaler deg å ringe de. Selv har jeg erfart at de later som om de ikke har mottatt meldinger før, og benektet at de er sendt når jeg konfronterer de med det. Letteste, men med mulighet for 30 min i kø, er å ringe de! Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg ringte One Call og de sa det samme. Der kom jeg gjennom med en gang. Ga opp å komme gjennom til MTU, men tenker at dersom de ikke har besvart mailen når det nærmer seg datoen, får jeg krype til korset og ringe de. Før jeg gjør det kommer jeg til å sende kopi av meldingen til både One Call og forbrukerombudet med saksnr og hele pakka, + mailen jeg fikk fra MTU om at de har mottatt saken. Da er det ingen måte å late som den ikke er mottatt på. Lenke til kommentar
rieg Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Nå har jeg sendt følgende sak til MTU: Saksinformasjon SaksID: LRB-638422 Avdeling: MTU Mobil Navn: xxxxxxxxxxxxx Epost: xxxxxxxxxxxxx Prioritet: normal Nugrup Telefonnummer: xxxxxxxx Stopp porteringen! Hei. Jeg skal porteres over til dere fra One Call den 09.09.08 kl: 05:00 . Jeg har ombestemt meg og ønsker likevel ikke å bli kunde hos dere. Ber dere umiddelbart stoppe porteringen. Da skal de ha god tid til å ikke foreta portering. Navn, epost og tlf nr er selvsagt intakt på kontakten til dem men skravert her inne. Tror jeg holder meg til One Call jeg ja.... Takk for tipsene her inne så jeg slapp å gå i fella. For noen år siden angret jeg også på min portering. jeg ringte telenor som jeg hadde å ba de nekte å få det portert! jeg ville være hos de! det skulle la seg gjøre, så ringte jeg de nye og sa opp avtalen! så gikk alt i boks. merket aldri noe og alt av som normalt :=) Men Ring de!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jøss. Jeg slipper å ringe MTU. Saken er allerede behandlet og denne mailen kom akkurat nå: Hei XXXXXX! Jeg har nå stoppet overføringen av ditt nummer ifra OneCall til MTU. Vi ønsker deg evt velkommen tilbake ved en senere anledning. Ha en flott dag! Med vennlig hilsen MTU kundeservice v/Stian Tlf 02688 Dette stemmer jo ikke akkurat med andres erfaringer, men likevel er jeg glad det er i orden og at porteringen er stoppet. Lenke til kommentar
dawnkh Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jøss. Jeg slipper å ringe MTU. Saken er allerede behandlet og denne mailen kom akkurat nå:... Wow, imponerende at de klarte å svare så fort. Min henvendelse om at jeg ikke kan ringe til "sentralbordnummer" var nok litt vanskeligere å svare på, likeså det faktum at jeg verken kan sende eller motta mms. Billig er og blir billig tydeligvis... Lenke til kommentar
lektormoe Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 JA! Knallbra at dere tar initiativ til å sette søkelyset på MTU! Joiner facebookgruppa på flekken! Bergensavisen er en bra start. Men hva med å trekke inn forbrukerrådet? Eller TV2 hjelper deg?( de har vel også kontor i Bergen?) Amobil bør vel også skrive en ny artikkel snart? Lenke til kommentar
shabador Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Er 3 uker siden jeg la inn en enkel sak om å få resatt et ftp-passord for bedriften jeg jobber for. Etter 1 uke purret jeg med telefon, etter 2 uker, purret jeg med ny mail og telefon, da lovte en stusselig kundebehandler å markere saken som prioritert. I dag har jeg sendt inn ny mail med nytt saksnummer og relativt kvass tone etter å ha sittet i telefonkø i 20 minutter før jeg ble kastet av. Kommer absolutt til å anbefale arbeidsgiveren min å få byttet til noen som er litt mer kapable. Subsys er vel de jeg har best erfaringer med. Problemet er jo at jeg må ha tilgang til ftp'en så jeg får fatt i hjemmesidene før vi kan bytte. Makan til fryktelig service har jeg ikke sett på lenge. Ihvertfall mot en bedriftskunde. Endret 1. september 2008 av shabador Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå