ROFoto1 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 jeg kommer ikke gjennom til folk. Får at nr ikke eksisterer, men det vet jeg helt klart at det gjør da det fungerer fra absolutt alle andre telefoner jeg ringer fra. De får også ringt inn til meg, men jeg får ikke ringt tilbake?Vet ikke om det gjelder samme type abb. Dette hadde jeg også sist helg, men fra mandag denne uken har det fungert helt greit. Ringe er ingen problem hos meg, mens sms virker litt mer ustabilt, og mms har jeg gitt opp inntil videre Håper virkelig MTU klarer snart å få fikset opp i ting. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Det som er mest irriternde er at de gang på gang lover at ting skal være i orden. At ting skal være "oppe å gå i løpe av helgen" ... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Vet ikke om kundebehandlerne hadde turt å si at nettet ditt ikke er oppe før om 2mnd Lenke til kommentar
ROFoto1 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Vet ikke om kundebehandlerne hadde turt å si at nettet ditt ikke er oppe før om 2mnd Tror jeg nå dem hadde tjent på, isteden for å la være å informere, når siste driftsmelding fra dem er den 19 mars, så begynner jeg å lure litt, har dem rømt fra landet hele gjengen, eller jobber dem litt innimellom. Lenke til kommentar
2new Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Til alle med problemer med dekningen hos MTU eller som mener at roamingen tar for lang tid; endre oppsettet på telefonen til manuelt nettverk. Har hatt min på Telenor nettet nå nesten siden lanseringen, og opplever sjelden nettverksproblemer..... Lenke til kommentar
Djmolvi Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Gi meg en GOD grunn forhvor får folk automatisk melding at mobil befinner seg i et område uten dekning når de ringer meg? Jeg kan ikke sende eller motta sms. Det eneste jeg klarer å gjøre er å ringe ut. CC: Amobil.no Lenke til kommentar
apekatten123 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Kommer fortsatt ikke igjennom til en del telefonnr og får ikke svar pr mail. Også en del sene sms samt folk som ikke kommer igjennom til meg. Synd synd, dog fastpris. Men når jeg ikke kommer igjennom til alle så blir det vanskelig å utnytte denne tjenesten. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Da var min bestilling avbestillt OneCall here i come! Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg hadde litt trøbbel i begynnelsen med sms og litt dårlig kundebehandling. Men det er jo et relativt lite selskap så jeg forventet vel egentlig litt rot og tull. Jeg har fremdeles problemer med å motta mms da. Ikke noen biggie, men er jo litt plagsomt. Men er jo alikavel et ganske godt tilbud og sparer mye penger på fastprisen Ser ikke for meg at jeg skifter med det første. Lenke til kommentar
B1ny Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg er også fortsatt happy. Sliter litt med dårlig MTU dekning i utkantene av Oslo før det slår over til Telenor. Men driter bare i det og ringer opp igjen når jeg er godt oppe på MTU eller Telenor igjen. Har ikke merket noe problemer med SMS men bryr meg egentlig ikke om det funker heller, hadde godt klart meg uten. MMS klarer jeg meg også godt uten. Eneste som irriterer meg litt er at ikke GPRS funker, da det tar lang tid å få GPS fix. Er litt kipt hvis du venter på noe email, skal sjekke noe på nettet osv. Men jeg er storfornøyd med min overgang fra Telenor FriVenner til MTU Fastpris jeg. Greit å slippe bekymre seg over hvilken operatør osv man ringer til. Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Noen som forresten har fått dato på når de vil slå på nettverkene i de andre byene? Jeg kan ikke se noe sted på mtu sine sider nå de akter å slå på nettet i Bergen, og det begynner å irritere meg... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Planen var vel egentlig at det skulle være slått på i Bergen pr i dag. Så tviler på at noen egentlig vet det, eller om de ikke vil si noen dato før de vet det virker denne gangen MTU's mobilvirksomhet holder vel til i Bergen så de burde jo få det igang om ikke så lenge. Lurer på om MTU ansatte bruke MTU selv? Lenke til kommentar
Oceans Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 beklager for at jeg tar opp dette her... jeg vil gjerne vite om noen av dere har Network Norway Full KonTroll betaler 499,-* og er stor fornøyd kunde? er dette bare for bedrift eller pvt? Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Det koster 499 + mva. Selges bare til bedrifter, men Mobildeal.no er videreselger av en del av Network Norways produkter, og du kan få et lignende abonnement for privatbruk hos dem. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Er det noen av disse andre operatørene med fastpris (eller sinnsykt billige ringeminutter) som har pristak på datatraffikk? Snakker 3-6 timer i mobilen per dag, samtidig som jeg enkelte ganger bruker sinnsykt mye datatraffikk. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Kamikazesmuf: Vel, mtu er gratis på datatrafikk hvis du bor i oslo. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Rettere sagt når du bruker MTU sitt nett. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Er det bare meg som ikke mottar sms tilbake fra feks 1881 når jeg bestiller et nr sendt på sms? Har prøvd flere sånne nr nå og mottar aldri sms tilbake Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Kamikazesmuf: Vel, mtu er gratis på datatrafikk hvis du bor i oslo. Bor i en liten bygd i nordNorge som aldri vil få mtu-dekning... Lenke til kommentar
ROFoto1 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Er det bare meg som ikke mottar sms tilbake fra feks 1881 når jeg bestiller et nr sendt på sms?Har prøvd flere sånne nr nå og mottar aldri sms tilbake Stort sett ingen slike tjenester, og meldinger via nettet fungerer, så nå går jeg over til Extrem hos Mobildeal.no, dyrere og begrenset til 3000 minutter, men så er det også 3000 sms og mms. Å ha en leverandør som bruker kundene sine som beta testere har jeg lite til overs for, og at dem aldri gidder å gi noe info om hva som er problemer, eller rettet gjør dem bare useriøse. Så mye problemer dem har hatt også er siste driftoppdateringen dems på hjemmesiden fra 19 mars så blir det jo bare latterlig. Jeg kommer også til å nekte å betale etableringsgebyret, da de ikke har levert hva dem har lovet. Vanlig månedlig avgift er jo greit nok å betale, da jeg har fått ringt endel timer, men men, sånn er det, dem har det beste abonnementet, men leverer bare dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå