BIG1 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Heisann. Har et problem med sentrallåsen på min BMW E36. Sentrallåsen funker dersom jeg bruker nøkkel. Bruker jeg DEFA-kontrollen så slår alarmen seg på og av som den skal, men sentrallåsen har sluttet å funke med DEFA-kontrollen. Bilen skal jo låse seg samtidig som alarmen slår seg på. Noen som har tips til hva som kan være feil? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Fjernkontrollen fungerer som den skal? Prøv å koble fra styrenheten til det DEFA greine- la den stå uten strøm en god stund. Mange ganger det hjelper. Biler med ettermontert Alarm er det alltid noe humbug med når det kommer uforklarlige ting, så å si. Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Fjernkontrollen fungerer som den skal? Prøv å koble fra styrenheten til det DEFA greine- la den stå uten strøm en god stund. Mange ganger det hjelper. Biler med ettermontert Alarm er det alltid noe humbug med når det kommer uforklarlige ting, så å si. Takk, skal prøve det:) Fjernkontrollen funker ja, alarmen slår seg av og på som den skal men ikke sentrallåsen. (btw.. sentrallåsen funker kanskje 1 av 100 ganger) Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Gi en liten rapport når du har prøvd. Eventuelt kan du også koble fra batteriet , for å la bilen stå uten strøm en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå