Agres Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Sonic og resten av SEGA-superstjernene redder ikke dette fra å være en tam tennisopplevelse. Les mer Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Han pleide og være den hotteste spillkarakteren som fantes. Nå spiller han tennis på fem forskjellige systemer på én gang. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Finnes det egentlig noen moderne Sonic-spill som får så bra som middelmådig kritikk i det heletatt? Lenke til kommentar
Wrigley Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Finnes det egentlig noen moderne Sonic-spill som får så bra som middelmådig kritikk i det heletatt? Ikke siden Sonic Adventure spillene på Dreamcast nei. Men det nye som skal komme ser litt lovende ut. Lenke til kommentar
Ogrim Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Det er jammen trist hvordan SEGA har rævkjørt Sonic i nyere tid Jeg spiller ennå Sonic 1 og 2 på Megadriven min Fytti så bra! Nå holder jeg på med Sonic Adventures Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Finnes det egentlig noen moderne Sonic-spill som får så bra som middelmådig kritikk i det heletatt? Vi har jo utgivelsene til DS og håndholdt generelt. Grunnen til at disse har fått bra karakter er vel at de fleste banene på DS og alle på GBA var i 2D. Her har vi en sonic rush anmeldelse: http://ds.ign.com/articles/666/666139p2.html Dessuten har ikke dette spillet fått så verst karakter noen andre steder (7.5 på gamespot). Endret 29. mars 2008 av gormers Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg fatter ikke at SEGA forsatt lager spill jeg. Føler de bare kommer med drit, middelmådig hvis vi er heldige. Kanskje de bare burde gi seg ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg