frankos Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hei Nokon som har erfaring med denne TVn ? Skal stort sett brukast til å sjå på tv via parabol. På førehand takk for svar. Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg har ingen erfaringer, men vil tipse om at MPX har helgetilbud på denne til bare 5995 kroner: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=92132 Lenke til kommentar
frankos Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg har ingen erfaringer, men vil tipse om at MPX har helgetilbud på denne til bare 5995 kroner: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=92132 Var de eg såg så eg lurte på om eg skulle løpa og kjøpa... Men de hadde vore kjekt å nett høyrt om TVn først Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Løp og kjøp! Dette er et kanontilbud på en knall TV. Lenke til kommentar
frankos Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Løp og kjøp! Dette er et kanontilbud på en knall TV. Er ikkje noko anna å gjera enn å få ræva i gir i løpet av helga da. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Tja. PV7 det er snakk om kjeklulf, ikke PV70. Er faktisk betydelig forskjell på disse to. Jeg ville vurdert hva behovet er, og så funnet ut om dette er et særlig godt valg vs behovet. Ikke bare om en tv er bra generelt eller ei. Men, om vi skal prate generelt, så snakker vi her om en tv som kom ut for 1 år siden, og hvor det er nyere tver på vei inn til nesten like lav pris. Som selvfølgelig vil være langt greiere. Lenke til kommentar
frankos Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Tja. PV7 det er snakk om kjeklulf, ikke PV70. Er faktisk betydelig forskjell på disse to. Jeg ville vurdert hva behovet er, og så funnet ut om dette er et særlig godt valg vs behovet. Ikke bare om en tv er bra generelt eller ei. Men, om vi skal prate generelt, så snakker vi her om en tv som kom ut for 1 år siden, og hvor det er nyere tver på vei inn til nesten like lav pris. Som selvfølgelig vil være langt greiere. I dag har eg ein 20" TV som eg sit 3 - 3,5 meter i frå. Gidda ikkje bruka mykje peng på ein tv så derfor tenkte eg at PV7 kunne vera eit greitt alternativ. Kjem mest til å bruke TVn til å sjå på TV via parabol. Kan vera kjekt å kunne kople pcn til TVn for å kunne sjå bilete. Korleis TV er de som er på veg inn til nesten lik pris da? Veit du kva prisen blir Lenke til kommentar
nordbø Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Tja. PV7 det er snakk om kjeklulf, ikke PV70. Er faktisk betydelig forskjell på disse to. Hva mener du med betydleig forskjell? Vet at det bare er en HDMI på PV7...men hva mer? Mvh FK Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Et annet panel, billigere elektronikk og pga det dårligere bildekvalitet. I tillegg, å kjøpe en TV med kun 1 HDMI-inngang er utrolig lite lurt . Minimum 2, helst 3 eller 4. Lenke til kommentar
frankos Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Hei Nokon som har erfaring med denne TVn ? Skal stort sett brukast til å sjå på tv via parabol. På førehand takk for svar. Kjøpte TVn eg, sikkert ikkje alle som hadde vore nøgde med den, men for meg er den meir enn god nok. Er i alle fall mykje bedre å sjå på enn 20" eg hadde før. De som gjenstår no er å stille TVn inn med dei rette innstillingane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå