Gå til innhold

Erfaring med Panasonic TH 37PV7 - 37" plasma-TV ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja. PV7 det er snakk om kjeklulf, ikke PV70. Er faktisk betydelig forskjell på disse to.

Jeg ville vurdert hva behovet er, og så funnet ut om dette er et særlig godt valg vs behovet. Ikke bare om en tv er bra generelt eller ei.

Men, om vi skal prate generelt, så snakker vi her om en tv som kom ut for 1 år siden, og hvor det er nyere tver på vei inn til nesten like lav pris. Som selvfølgelig vil være langt greiere.

Lenke til kommentar
Tja. PV7 det er snakk om kjeklulf, ikke PV70. Er faktisk betydelig forskjell på disse to.

Jeg ville vurdert hva behovet er, og så funnet ut om dette er et særlig godt valg vs behovet. Ikke bare om en tv er bra generelt eller ei.

Men, om vi skal prate generelt, så snakker vi her om en tv som kom ut for 1 år siden, og hvor det er nyere tver på vei inn til nesten like lav pris. Som selvfølgelig vil være langt greiere.

I dag har eg ein 20" TV som eg sit 3 - 3,5 meter i frå. Gidda ikkje bruka mykje peng på ein tv så derfor tenkte eg at PV7 kunne vera eit greitt alternativ. Kjem mest til å bruke TVn til å sjå på TV via parabol.

Kan vera kjekt å kunne kople pcn til TVn for å kunne sjå bilete.

Korleis TV er de som er på veg inn til nesten lik pris da? Veit du kva prisen blir

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei

Nokon som har erfaring med denne TVn ? Skal stort sett brukast til å sjå på tv via parabol.

På førehand takk for svar.

Kjøpte TVn eg, sikkert ikkje alle som hadde vore nøgde med den, men for meg er den meir enn god nok. Er i alle fall mykje bedre å sjå på enn 20" eg hadde før. De som gjenstår no er å stille TVn inn med dei rette innstillingane.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...