vgdev Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Hei, jeg skal kjøpe meg et nytt hk, til en htpc. Saken er den at jeg har et antec fusion v2 kabinett som kun har plass til m-atx hk. Jeg har også 4 gb med Crucial Pc2-5300 (667mhz) liggene, som jeg vil ta i bruk. Jeg har planer om dedikert grafikkort, så det er ikke nødvendig at kortet har innebygget grfikkkontroller. Da må kortet ha pci-e 16x. Jeg er ute etter et kort som er stabilt, og som kan brukes med Intel Core2 Duo E6850. Hvis det er noen som har noen tips blir jeg veldig glad. Prisen bør helelr ikke være avskrekkende :!: Takker hjeteligst for all hjelp mvh vgdev Endret 28. mars 2008 av vgdev Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Hei, Bygde HTPC i går faktisk og jeg skaffet meg et microatx kort selv. Kjøpte ASUS P5E VM-HDMI, kosta 900 kr på netshop. Stappa inn 8gb ram og en CORE 2 DUO 1333mhz 3,16hz 45nm Men måtte flashe bios først, ellers var det vanvittig ustabilt med den cpuen. Flashe bios var latterlig enkelt. Kortet har HDMI ut, digital lyd UT, integrert grafikk kontroller (som du ikke trengte) EDIT: Er usikker på om RAMMEN din støttes, det må du sjekke evnt. Men 8gb ram kosta 900 kr. Endret 28. mars 2008 av EssspeN Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) bra forslag over her. Asus P5K-VM Gigabyte GA-G33M-DS2R dette er 2 meget fine kort til meget bra pris det kortet over er vel en liten oppgradering av det asus kortet jeg linka til Endret 28. mars 2008 av leifeinar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå