uranus Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 <?php // Koble til $l = mysql_connect ( "jeg har koble til infoen"); $id = $_GET['id']; if (isset($_GET['id'])) { $tid = time(); $view_profile = mysql_query("SELECT * FROM guestbook WHERE g_date < '$tid' AND g_bid = '$uid' AND g_read = '0'"); $profile = mysql_fetch_array($view_profile); echo $profile['g_message']."<br>"; } else { echo "ID må være definert!"; } ?> Problemet er at jeg prøver å hente ut gjestebok innlegg som er mellom tidspunktet i g_date og tida akkurat nå. Jeg får ingen feilmelding og har sjekka i phpmyadmin, men får ingen resultater. Noen som kan hjelpe? Tanken er at jeg skal lage slikt "Du har 2 nye gb innlegg" med koden til slutt. Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 begynner å bli en stund siden jeg holdt på med dette, men sjekk ut mysql_num_rows siden du skal telle noe. (håper jeg ikke misleder nå) Lenke til kommentar
uranus Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Nei jeg vet det der, er ikke det jeg prøver nå. Jeg prøver å få queryen til å funke men jeg får ingen resultater verken i koden eller phpmyadmin. Queryen jeg må få til å funke. Lenke til kommentar
Runar0 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) For meg ser det ikkje ut til at $uid er satt? Du trenger heller ikkje fnuter rundt tall så g_bid=$uid fungerer (pass på at $uid faktisk er eit tall før du gjør det der). Endret 28. mars 2008 av Runar0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå