dordar Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hei. jeg har akkurat kjøpt meg psp slim fra finn.no, og alt fungerer som det skal. nå har jeg kjøpt meg et 8 gb minnekort, og det fulgte med et på 4gb. Problemmet er at når jeg bruker 4gb kortet så kan jeg overføre filer og slikt, men når jeg bruker mitt nye 8gb kort så kan jeg ikke det? Er det slik at man må legge inn custom firmware på alle minnekortene også? Har kjøpt den modifisert så kan ikke så mye om dette. Håper på raske svar Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 har du formatert nye kortet via psp? Lenke til kommentar
dordar Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 har kun kjøpt et nytt og satt det inn i psp'n. Ikke gjort noe annet. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 har kun kjøpt et nytt og satt det inn i psp'n. Ikke gjort noe annet. da skal du formatere det........ Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Trenger vel ikke å fomatere den vel? Jeg bare satte mitt rett i jeg og dro over filene som jeg hadde hatt på det gamle kortet mitt Lenke til kommentar
dordar Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 yes. Jeg bare formaterte det nye minnekortet og vips var alt i orden Takk for at dere gadd å hjelpe en som stilte et så ENKELT spørsmål Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Alt fungerer helt bra ellers? Har du noen link til en nettbutikk som selger det? Hadde vært litt kult med et 8 GB kort i PSP`en min Lenke til kommentar
dordar Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Alt fungerer helt bra ellers? Har du noen link til en nettbutikk som selger det? Hadde vært litt kult med et 8 GB kort i PSP`en min Ja! stretto.no det var der jeg handlet. Det er drit billig for sandisk kort der! 483 tror jeg det kostet eller noe. koster jo over 900 andre steder!! Fikk varen med engang levert på døren Alt fungerer som bare det! utrolig gøy med psp altså! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Trenger vel ikke å fomatere den vel? Jeg bare satte mitt rett i jeg og dro over filene som jeg hadde hatt på det gamle kortet mitt Det går nesten litt for det samme. Når man formaterer minnekortet på PSP, så danner PSP-en mappestrukturer og "må ha"-mapper. Når du kopierer fra gamle kortet og over på nytt, så kopierer du mappestrukturer og "må-ha"-mapper. Begge metoder gir et resutlat som fungerer. Formaterer gjør i alle fall at hvis man ikke har noe kort å kopiere fra, så får man like vel korrekt oppsett på kortet første gang. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Alt fungerer helt bra ellers? Har du noen link til en nettbutikk som selger det? Hadde vært litt kult med et 8 GB kort i PSP`en min Ja! stretto.no det var der jeg handlet. Det er drit billig for sandisk kort der! 483 tror jeg det kostet eller noe. koster jo over 900 andre steder!! Fikk varen med engang levert på døren Alt fungerer som bare det! utrolig gøy med psp altså! Ah, tusen takk! Koster jo mindre med 8 GB enn det jeg betalte for 1 GB for to år siden jo! Har hørt noen steder at 8 GB ikke fungerer like bra som kort med mindre plass, stemmer dette? Vil 16 GB snart komme ut på markedet? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Trenger vel ikke å fomatere den vel? Jeg bare satte mitt rett i jeg og dro over filene som jeg hadde hatt på det gamle kortet mitt Det går nesten litt for det samme. Når man formaterer minnekortet på PSP, så danner PSP-en mappestrukturer og "må ha"-mapper. Når du kopierer fra gamle kortet og over på nytt, så kopierer du mappestrukturer og "må-ha"-mapper. Begge metoder gir et resutlat som fungerer. Formaterer gjør i alle fall at hvis man ikke har noe kort å kopiere fra, så får man like vel korrekt oppsett på kortet første gang. Ja det er sant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå