Champ Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hei Har et oppsett nå med en 24" skjerm og en 19" skjerm på høyakant ved siden av. Funker glimrende med strukket desktop. Men skulle gjerne hatt et program som ved et enkelt tastetrykk kunne ha opprettet en "usynlig" vegg mellom de to skjermene slik at musen ikke gikk sømløst over, men desktopen var likevel strukket. Dette ville ha vært veldig praktisk når jeg f.eks spiller world of warcraft i windowed mode med fullscreen på den ene skjermen men diller med noe annet på den andre skjermen. Finnes det et slikt program eller ligger det kanskje inne i cataclystsoftwaren? Lenke til kommentar
techs Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Eneste jeg kommer på som kan funke i farta er ATi sin Hydravision, jeg vet ikke om programmet lever enda men det lager flere separate desktops. Lenke til kommentar
admir23 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 sikkert dumt spørsmol men hvordan fikk du til 2 skjermer på 1 pc? har du to skjerm utganger eller hva? svar hadde vært flott Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Han har flere skjermer på en pc.. Skjermkort gir stortsett tilgang til 2 skjerm-utganger. Lenke til kommentar
admir23 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 jeg skjønte at han hadde 2 skjermer, mn hvordan fikk han 2 utganger? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 jeg skjønte at han hadde 2 skjermer, mn hvordan fikk han 2 utganger? Det er standard i mesteparten av dagens skjermkort. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Finnes Det Noe Program til å lage en vegg?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå