Spirre Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 bra bilder og til dels morsome kommentarer og bemerkninger som alltid, men er litt skuffa over antallet bilder, synes det kunne vært flere av de. en bildespesial på bare 6 bilder synes jeg blir litt svakt. og jeg er klar over at det er del 2, men alikevel. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Helt enig med deg, Spirre Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Enig med SPirre her...det er litt vel få bilder ja.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Regna med en 40-50 bilder når det var bildespesial jeg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Regna med en 40-50 bilder når det var bildespesial jegNå er du bare kravstor Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hør på navnet... BILDEspesial. Det burde vært mye mange flere bilder. Det er jo mer tekst enn bilder jo. Lenke til kommentar
Kuli93 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Ja, de burde vært en som fikk i oppgave å ta så masse bilder han greide også slette de som ikke ble no så legge ut ny update hver dag 40-60 biler per gang kansje Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 40-60 bilder per DAG var faktisk det jeg forventet ja. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 At det var få bilder er jeg enig i, men 40-60 bilder per dag? Det er virkelig ikke sååå mye interessant å ta bilde av... Jeg tar kritikken til etteretning, og er i utgangspunktet egentlig enig. Men det får da være grenser for hvor kravstore man skal være. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Det er tross alt datanorges største happening da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 At det var få bilder er jeg enig i, men 40-60 bilder per dag? Det er virkelig ikke sååå mye interessant å ta bilde av... Jeg tar kritikken til etteretning, og er i utgangspunktet egentlig enig. Men det får da være grenser for hvor kravstore man skal være. En får aldri nok av svette nerder Men var det ikke masse foredrag og slikt på TG? Eller var det fyfy og ta bilder av disse foredragene? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Joda, det var mange foredrag. Flere enn i 06 og 05, i alle fall. Jeg fikk ikke med meg noe mer enn rundt halvparten av disse, men stort sett var det ikke så mye å ta bilde av under disse foredragene... Klart, jeg kunne ha skrevet noen ord om hva som kom frem under foredragene, men det er ikke så ekstremt interessant. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Kunne imho hatt litt mer "fem på gata" materiell. Litt mer kontakt med publikum. Tatt bilder av interresante mennesker, maskiner og situasjoner. Kort sagt bare MER. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 40-60 bilder om dagen blir nok noe extremt ja, det skal jeg også være enig i. men totalt på hele tg så burde ikke det være noe problem. det blir ca 10 bilder hver dag fra de første deltakerne kommer til de siste reiser. du har gjort en bra jobb med bildene og t-sjortene, dahl, men du vet hvordan det er ... mye vil ha mer og fanden vil ha fler Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hvorfor ikke bruke en halvtime i et panoramabildeprogram og fikse det til sånn at det passer? Eller ti sekund i autostitch ??? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 40-60 bilder per DAG var faktisk det jeg forventet ja. Det hadde i alle fall ikke jeg orket å gå gjennom... Foretrekker kvalitet fremfor kvantitet. Hvis man skulle hatt så mange bilder hadde det nok blitt mye dårlige bilder og gjentakelser. Men ja, det kunne gjerne vært noen flere. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Etter tg07 var det fleire som publiserte fotosamlingar på hundrevis av bilete. Får vi ingen sånne i år? Lenke til kommentar
Eplenektar1 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Det var jo karneval og greier, dere kunne jo klart å få tatt bilder av noen av de gale menneskene som løp rundt på fredagen/lørdagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå