Gå til innhold

Portet til MTU, men får ingen meldinger. Har jeg fått oppgitt feil meldingssentral?


Anbefalte innlegg

Hei, ble portert over til MTU i dag, men får ikke sendt sms.

Eg ser at sim kortet har lagt inn +4746160993 som nummer til meldingssentral, men eg får ingen sms, og andre mottat heller ingen sms fra meg.

Har og prøvd Telenor sitt nr (+4790002100),siden eg er i et område med Telenor dekning, men da forsvinner ikkje sms ut av telefonen en gang

 

Er det noen som har forklaring på problemet mitt? :hmm:

Endret av Skagen
Tre-ords-regelen.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, ble portert over til MTU i dag, men får ikke sendt sms.

Eg ser at sim kortet har lagt inn +4746160993 som nummer til meldingssentral, men eg får ingen sms, og andre mottat heller ingen sms fra meg.

Har og prøvd Telenor sitt nr (+4790002100),siden eg er i et område med Telenor dekning, men da forsvinner ikkje sms ut av telefonen en gang

 

Er det noen som har forklaring på problemet mitt? :hmm:

 

Har samme problemet sjøl...håper og at noen vil oppklare det her. Det kan jo bare være en forsinkelse i systemet, spesiellt siden det var noen forsinkelser med porteringen.

Lenke til kommentar

Hmm...virker som jeg får sendt...og de kommer fram, men jeg får en irriterende leveringsrapport (forøvrig på engelsk) jeg ikke klarer og slå av. Men jeg kan tydeligvis IKKE motta SMS.

 

Jeg tror det er flere som sliter...for kundeservice har opptatt signal.

 

Liker forøvrig veldig godt at de legger inn bedskjeder på opplesningsmenyen hos kundeservice slik at man slipper vente i lang kø bare for å få bekreftet at det er problemer, samt når de vil bli løst. Dette gjorde dem når aktiveringen var forsinket idag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3

¨Har selv gått over til mtu i dag og det ser ut som om dem har store problemer i dag. Ingen får ringt til meg på mitt nye eller mitt gamle nr og kundenr dems funker ikke nå.

Lenke til kommentar

Fant omsider en driftsmelding på siden til MTU:

DRIFTSMELDING

Vi har dessverre noe problemer med routing av enkelte mobilnummer som kan innebære vanskeligheter med å få ringt ut eller motta samtaler. Vi jobber med å få rettet feilen og beklager ulempen dette kan medføre.

Lenke til kommentar

Samme problemet her! Blir irritert til 1000. Jeg får ringt med begge mine abb, MTU og Netcom, men får ikke inn noe som helst, har ikke prøvd å sende melding dog!

 

Håper det blir fikset til morgendagen da kunderservice ikke er oppe imorgen =P

 

Keep me posted ;)

Lenke til kommentar

Jeg ble også portert over til igår, og har problemer med både å sende og motta SMS. Jeg får sendt SMS, men de kommer ikke frem. Meldingene sendt til meg blir også sendt, men heller ikke de kommer frem.

 

Må ringe til MTU kundeservice på mandag..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...