RamGuy Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hei, Jeg vurderer å starte med en form for "IT-Blogg" I den forbindelse lurte jeg på om noen her hadde noen nettsteder å anbefale meg hvor jeg kan bedrive "bloggingen". Er ikke spesielt god innen HTML, PHP osv.. Så er nesten avhengig av å benytte meg av noe som er tilgjengelig på nettet Hadde selvsagt vært morsomt å mikset noe på egenhånd til en viss grad, men det hadde nok gått heller dårlig er jeg redd Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Har du sett på wordpress? Det er ikke vanskelig å installere det, og det følger en god guide på hvordan det skal settes opp. Om du har litt dataforståelse inne så tror jeg det skal gå helt fint Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Vil nå si jeg har over gjennomsnittlig dataforståelse, så jeg skal ta en titt på det.. Takker for rask respons! Lenke til kommentar
SaintIda Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 www.blogg.no funker bra. Er ikke komplisert i det hele tatt, men om man vil kan man mikse og trikse selv, både med html og litt av hvert. Man kan også velge ferdige oppsett og hva som helst om man vil det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå