siindre Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hei Har ett kjipt problem med FF som jeg regner med er enkelt å fikse. Problemet er at jeg ikke greier å logge meg inn på en side som heter torrentbytes.net med FF. Når jeg skriver inn brukernavn og passord og trykker på "log in" så skjer det absolutt ingenting, siden flasher en gang men bare står der. Jeg sjekket med nyeste IE og det gikk helt greit. Har nyeste versjon av FF (2.0.0.13) og har ingen problemer med å logge inn på andre sider. Det står at jeg må "enable cookies" for å logge inn, hvilke innstillinger evt er det jeg må fikse på? Logger jo inn på andre sider som trenger cookies helt greit. Hvis dere trenger mer info eller prntscrn av innstillingene i FF gi en lyd, takker for svar. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Du setter på Cookies slik: Tools - Options - Privacy - Enable Cookies Lenke til kommentar
siindre Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Du setter på Cookies slik: Tools - Options - Privacy - Enable Cookies Den stod visst alt på. Må være noe annet som er problemet. Er ganske merkelig, fordi siden reagerer knapt nok, bare flasher en gang. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Prøv å slette cookies eventuelt, kanskje det hjelper å få rødda opp litt Lenke til kommentar
siindre Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Ser man det, så lite skulle til. Funket det Burde komt på det selv Takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå