Gå til innhold

iSONEWS.com stengt av US Gov.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var virkelig leit.

Leit som i hva? At de ikke er stengt?

Leit, som at de var stengt når denne tråden ble opprettet. Skrevet med en sterk ironi, ettersom jeg stort sett bare blir glad når folk som driver med snusk blir tatt. Det er meg likegyldig om en site som isonews eksisterer eller ikke.

Lenke til kommentar
Det var virkelig leit.

Leit som i hva? At de ikke er stengt?

Leit, som at de var stengt når denne tråden ble opprettet. Skrevet med en sterk ironi, ettersom jeg stort sett bare blir glad når folk som driver med snusk blir tatt. Det er meg likegyldig om en site som isonews eksisterer eller ikke.

hehe er enig at jeg er glad folk som driver med snusk blir tatt..

men, en type "kriminalitet" er jeg "enig" med,

pirat kopiering, merk , jeg sier ikke at jeg gjør det selv,

men om man ikke hadde pirat kopiering ville neppe spillene blitt så populære som i dag , og muligens solgt mindre, for om et spill er bra kjøper man det gjerne, og er det ikke bra, er det hvertfall ikke verd 4-500kr :))

Min mening da, hehe

Lenke til kommentar

Leit, som at de var stengt når denne tråden ble opprettet.  

Eh, de er da ikke stengt. DoJ har kapret DNS-pekeren, men de har på langt nær stengt ned iSONews.

Skrevet med en sterk ironi, ettersom jeg stort sett bare blir glad når folk som driver med snusk blir tatt.

På hvilken måte, rent bortsett fra modchipsaken, driver iSONews med snusk?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Var bare kødd da, var de selv som laga den forsida på isonews.com mens hovedservern deres var nede til reparasjon, de er tilbake på et nytt domene jeg ikke husker i farta. Såvidt jeg vet driver ikke US government og legger igjen ei diger forklaring på sider de stenger ned. De bare fjerner domenet totalt. "404 page not found". De har sagt selv at det var bare for å sjekke reaksjonene til folk. Og folk gikk jo på limpinnen.

Lenke til kommentar

blir alltid imponert når folk skal uttale seg om noe de virkelig ikke aner noenting om.

For det første: tror du virkelig at fordi de tar ned noe du kaller en hovedserver (de har vel ca.8 servere tror jeg) så forsvinner domenet også?

for andre så har krazy8 vært i retten nå forrige fredag, og da var også dette domenet oppe i saken. Så.. som jeg alltid anbefaler:

tenk, så snakk (evt. skriv).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...