Uxzuigal Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 US Gov. har nå stengt iSONEWS.com du finner mer info om du drar til www.iSONEWS.com. Lenke til kommentar
plex- Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Eller om du enda vil inn på siden funker IP'en enda http://66.201.243.170/ Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 De har omdirigert DNS-pekeren. De får nok ikke stengt iSONews med det første (8 servere som må dø for at det skal gå). Lang tråd her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=9...2879&highlight= Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 hehe naiz:) Edit: ser ut som jeg og TST postet på likt, mente altså "naiz" til at IP'en funket:) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Det var virkelig leit. Leit som i hva? At de ikke er stengt? Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Det var virkelig leit. Leit som i hva? At de ikke er stengt? Leit, som at de var stengt når denne tråden ble opprettet. Skrevet med en sterk ironi, ettersom jeg stort sett bare blir glad når folk som driver med snusk blir tatt. Det er meg likegyldig om en site som isonews eksisterer eller ikke. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Det var virkelig leit. Leit som i hva? At de ikke er stengt? Leit, som at de var stengt når denne tråden ble opprettet. Skrevet med en sterk ironi, ettersom jeg stort sett bare blir glad når folk som driver med snusk blir tatt. Det er meg likegyldig om en site som isonews eksisterer eller ikke. hehe er enig at jeg er glad folk som driver med snusk blir tatt.. men, en type "kriminalitet" er jeg "enig" med, pirat kopiering, merk , jeg sier ikke at jeg gjør det selv, men om man ikke hadde pirat kopiering ville neppe spillene blitt så populære som i dag , og muligens solgt mindre, for om et spill er bra kjøper man det gjerne, og er det ikke bra, er det hvertfall ikke verd 4-500kr ) Min mening da, hehe Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Leit, som at de var stengt når denne tråden ble opprettet. Eh, de er da ikke stengt. DoJ har kapret DNS-pekeren, men de har på langt nær stengt ned iSONews. Skrevet med en sterk ironi, ettersom jeg stort sett bare blir glad når folk som driver med snusk blir tatt. På hvilken måte, rent bortsett fra modchipsaken, driver iSONews med snusk? Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 hmm, jeg kommer inn via dns adressen ( http://www.isonews.com/ ) Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 "]hmm, jeg kommer inn via dns adressen ( http://www.isonews.com/ ) test og gå på releases og gamer f.eks. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 "]hmm, jeg kommer inn via dns adressen ( http://www.isonews.com/ ) Da er DNSen du bruker b0rken. Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 hehe... ikke nok med dette de har bøga..www.vcdquality.com også.. kjipe greier.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Les siden, mann. Nederst. Hva står det der? Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 nå er den nede igjen funket fint i går... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 tror jeg luktet litt ironi i posten til TST larc :wink: . Lenke til kommentar
darkchild Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 er bare å bruke domenet www.stolemy.com hvis du vil dit. men, er dårlig med oppdateringer der om dagen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Var bare kødd da, var de selv som laga den forsida på isonews.com mens hovedservern deres var nede til reparasjon, de er tilbake på et nytt domene jeg ikke husker i farta. Såvidt jeg vet driver ikke US government og legger igjen ei diger forklaring på sider de stenger ned. De bare fjerner domenet totalt. "404 page not found". De har sagt selv at det var bare for å sjekke reaksjonene til folk. Og folk gikk jo på limpinnen. Lenke til kommentar
darkchild Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 blir alltid imponert når folk skal uttale seg om noe de virkelig ikke aner noenting om. For det første: tror du virkelig at fordi de tar ned noe du kaller en hovedserver (de har vel ca.8 servere tror jeg) så forsvinner domenet også? for andre så har krazy8 vært i retten nå forrige fredag, og da var også dette domenet oppe i saken. Så.. som jeg alltid anbefaler: tenk, så snakk (evt. skriv). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå