Cowboystrekk Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Så at chess i det stille har innført høyere minstefaktureringspriser på flere av sine abonnement, eks king som før hadde 0,- i minstefakturering før det ble slått sammen med touch som hadde 29,- i måneden. Er det sånn at f.eks friends-tjenesten kan inngå i minstefaktureringsprisen eller er den holdt utenom? Synes dette er litt tvilsomt av chess, spesielt å snikinnføre det, akkurat som de overførte alle kundene til netcom uten å innformere om bytte av nett. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Oppdaget også dette. Far min hadde et Chess Connect abb med minstefaktuering på 20-30 kroner. Husker ikke helt var det var. Så oppdaget jeg at det er steget til 69 i måneden. Når han ikke bruker telefonen mye så regner jeg med at jeg finner noe annet til ham. Lenke til kommentar
Trilux Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Jeg hadde også Chess King, men vil ikke kalle det snikinnføring. Jeg fikk mail fra Chess i februar der de opplyste at dette kom til å skje, pluss noe annen informasjon som jeg ikke husker. Jeg likte heller ikke minstefakturering siden jeg bruker telefonen såpass lite, og endte derfor opp med å bytte leverandør. Endret 28. mars 2008 av Trilux Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå