1915 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 når jeg ser film i vlc(fullskjerm) så kommer skjermspareren på etter 1 minutt. den skal jo ikke komme på når jeg kjører vlc i fullscreen. det er windows xp pro sp2 hvordan fikser jeg det ? takker for hjelp Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Ikke sette skjermspareren til å slå seg på etter 1 minutt? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Ikke sette skjermspareren til å slå seg på etter 1 minutt? det hjelper ikke. jeg vil ha den på 1 minutt. men den skal ikke komme på når jeg kjører fullscreen Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Tror ikke det finnes noen innebygde funksjoner i windows som gjør at skjermsparer ikke blir aktivert om man kjører en applikasjon. Enten må du bevege musen innen et minutt eller trykke en knapp innen et minutt, eller så må du stille inn skjermspareren til å bli aktivert etter lengre tid. Det vil ikke være noe skadelig for maskinen din om den står noen timer uten skjermsparer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå