Tart Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 hei jeg driver å lager en applett som skal vise noen grafer utifra info som blir lest ifra en txt fil. i init() så skal jeg opprette ett objekt av klassen biler. Denne må bruke en exception fordi i klassen biler bruker jeg en filreader. Dette gjør at appletten aldri blir instasiert og dermed ikke vil vises. Er det noen som vet hvordan jeg kan gå rundt dette? eller hvordan dette kan løses enklest mulig? tusen takk for hjelp. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Tja, du kan jo ordne det slik at biler aldri kaster en exception, men det er jo å gå rundt problemet. Hvorfor kastes exceptionen? FileNotFoundException? Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 En applet kan ikke lese en fil på harddisken. Det er for å forhindre skadegjørende kode. Tenk deg at du surfer på nettet, og så kan en applet hente filer fra din PC. Helt utelukket. Les mer på Suns applet-FAQ. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Det går helt fint an, men da må du bruke en signed applet. Lenke til kommentar
Tart Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Hvordan bruker jeg en signed applett? Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 http://www.google.no/search?q=signed+apple...lient=firefox-a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå