Gå til innhold

Blogg med W880i funker ikke lenger ?

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt min SE til blogging og det har fungert utmerket helt til nå. Det var såre enkelt, bare å knipse et bilde og "sende til blogg". Men nå får jeg plutselig opp feilmeldingen "kan ikke publisere post" når jeg prøver å sende et bilde fra mobilen.

Jeg har prøvd å lastet ned instillinger for MMS/Internett/epost på nytt, men dette ser ikke ut til å hjelpe. Jeg vet ikke om det har noe betydning, men pga et problem med bloggen slettet jeg kontoen min på blogger(google).com. Men jeg har opprettet en ny nå. Jeg prøvte deretter å sende et bilde fra mobilen, men dette gikk ikke. Jeg prøvde å sende en MMS til [email protected] (slik man skal gjøre for å opprette en mobil-blog), men får aldri noe svar (claim token) tilbake :( Jeg sendte da en mail til [email protected], og fekk tilbake en URL adr som skulle vere mobil-blog adressen. Jeg sette da opp denne mobil-adressen opp til min vanlige blog-adresse (slik som man skal gjøre om man også vil bruke den fra data), men det fungerer fortsatt ikke å sende fra mobil, da jeg bare får den irriterende "kan ikke publisere post" feilmeldingen.

Håper noen av dere hang med...hehe... :)

Noen som kan hjelpe? :hmm:

Endret av klxm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...