inawindyplace Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=174781 - bare å krysse fingrene Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Uansett kommer jo Grid snart. Der kan du jo kjøre F1. Du kan tilogmed kræsje og ødelegge bilen. Det kan du ikke i de andre møkkaspillene. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) halv år gammal nyheit... men likevel, krysse fingrer og tær att ikkje sony har mista lisensen til EA, da selger eg min ps3.. EDIT: du kan ikkje samaligne ein f1 bil i GRID med eit fult lisensiert f1 spill.. blir som og si att du kan flyge helikopter i GTA IV så du treng ikkje kjøpe flight simulator x... Endret 28. mars 2008 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 ymsefisen skrev: Uansett kommer jo Grid snart. Der kan du jo kjøre F1. Du kan tilogmed kræsje og ødelegge bilen. Det kan du ikke i de andre møkkaspillene. Kan man ikke krasje bilen i formula one spillene? sist gang EA ga ut et formel 1 spillet kunne man krasje og totalvrake bilen. Ontopic. Dette var veldig bra nyheter. Håper det er hold i dette. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Eg ser ikkje heilt korleis det kan vere ein go nyheit att EA skal begynne å lage f1 spill att men.. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 _KroSjefen_ skrev: halv år gammal nyheit... men likevel, krysse fingrer og tær att ikkje sony har mista lisensen til EA, da selger eg min ps3.. EDIT: du kan ikkje samaligne ein f1 bil i GRID med eit fult lisensiert f1 spill.. blir som og si att du kan flyge helikopter i GTA IV så du treng ikkje kjøpe flight simulator x... Du sier egentlig noe der. Men sist EA lagde formula 1 spill, var det velykket. Men jeg er egentlig veldig fornøyd med sånn det er på PS3. Selv har jeg ikke fått spilt det altfor mye, siden jeg ikke liker å spille bilspill med gamepad. Men har planer om å kjøpe meg et g25 i nærmeste fremtid. Når det er sagt, så kunne jeg godt tenkt meg å sett hvordan de online mulighetene hadde blitt med dette på 360. Har ikke prøvd online å spille det online på ps3. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 RRhoads skrev: _KroSjefen_ skrev: halv år gammal nyheit... men likevel, krysse fingrer og tær att ikkje sony har mista lisensen til EA, da selger eg min ps3.. EDIT: du kan ikkje samaligne ein f1 bil i GRID med eit fult lisensiert f1 spill.. blir som og si att du kan flyge helikopter i GTA IV så du treng ikkje kjøpe flight simulator x... Du sier egentlig noe der. Men sist EA lagde formula 1 spill, var det velykket. Men jeg er egentlig veldig fornøyd med sånn det er på PS3. Selv har jeg ikke fått spilt det altfor mye, siden jeg ikke liker å spille bilspill med gamepad. Men har planer om å kjøpe meg et g25 i nærmeste fremtid. Når det er sagt, så kunne jeg godt tenkt meg å sett hvordan de online mulighetene hadde blitt med dette på 360. Har ikke prøvd online å spille det online på ps3. online er veldig dårlig på F! CE, det kunne vorte intressant ja, viss MS kunne kjøpt Studio Liverpool som er eid av sony, folka bak dei siste 8 f1 spilla, og lagd det til x360 så kunne det vorte bra.. Lenke til kommentar
Nessa92 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Er vel gammelt nytt. EA Sports har laget flere Formel 1 spill for en god stund tilbake (ca. 99-03). Disse kom til blant annet PC, Playstation og Xbox. Det har vært kjent en god stund at de nå holder på å lage et nytt spill, ettersom Sonys enerett på Formel 1 gikk ut i slutten av 2007. Jeg gleder meg og håper det blir et bra spill. Kan godt hende at det fortsatt kommer en ekslusiv F1-serie til PS3 enda, men så lenge det som kommer på Xbox 360 er det beste så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå