Gå til innhold

Denne mannen skal føde sitt første barn.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
han/ho var jo kvinne før.

Men trossalt er han _nå_ en MANN som skal FØDE. Jeg kan bare tenke meg hva folka på sykehuset kommer til å tro når de ser det. Jeg ble rett og slett dårlig når jeg leste den saken.

Han har vagina da, denne mannen?

Jess, og det gjør det hele enda mer spesielt.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor det i det hele tatt har blitt en sak av dette. H*n har foretatt en kjønnskifteoperasjon, og behold flere av de kvinnelige organene, slik at han kan bli gravid. I mine øyne er h*n da verken fullverdig mann eller kvinne.

Hvilken som helst dame som gjør den samme operasjonen kan bli gravid.

Hadde det derimot vert en ekte mann som hadde blitt gravid, hadde det vert en interesang sak.

Lenke til kommentar

Ser ikke noe rart i denne saken da h*n var dame før. Men som sagt før, vil ikke kalle dette verken mann eller dame, men en mellomting..

Men så er nok jeg mot kjønnsdiskriminering, og ser på dette som en framgang i saken, kanskje mannfolk engang også kan føde, mennesker må slutte og være så trangsynte om at "sånn skal det jo ikke være" finnes ingen fasitt på hvordan ting skal være, selv om det har vært slik i mange år, så kan ting endres. Jorden var flat, og det skulle den være, før noen smartinger endret på det. Selv om dette kanskje ikke kan sammenlignes. Hvordan menn skulle fått barn derimot ser jeg ikke helt for meg hvordan er mulig. Men det er jo oppklart i denne saken da Thomas var dame før..

Lenke til kommentar

For meg så er det ikke selve saken om hvorvidt det er egentlig en dame med vagina eller ikke, når jeg ser bildet så ser jeg ikke en vagina og tenker "shit, her er alt som det skal være", jeg ser en gubbjævel med en oppblåst mage og i den er det et foster, og da føler jeg meg mildt sagt litt rart.

Lenke til kommentar
Herre, nå får man i både pose og sekk. Stakkars unge. Han kommer sikkert til å få sin del kommentarer slengt etter seg på barneskolen.

Hvorfor skulle han det ?

Thomas er jo gift med en kvinne. Og den ungen trenger jo ikke og fortelle til noen av det var han som fødte han, og ikke henne ? Foreldrene trenger heller ikke fortelle ungen at det var han som fødte ungen.

Jeg har aldri sett film eller bilder av at mamma fødte meg, og hun har aldri sagt at "JEG fødte deg Stian" bare "du er minn sønn" så EGENTLIG vet jeg jo ikke at det var mamma som fødte meg, men jeg går ut fra det, kanskje denne ungen gjør det samme ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...