Piratpjokken Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 hva er mine alternativer om jeg vil prøve skydiving. Jeg har kikket litt på esktremsportveko da, men nå er det en stund siden. Har de noe slags tilbud der innen dette? Og hvor kan jeg skaffe meg "lærere" til dette om jeg finner det morsomt? Bor på vestlandet, men flytter vel på meg om et par år. Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 De har jo Try It på veko. Der kan man prøve forskjellige ekstremsporter. Eller så kan du sikkert kontakte en klubb. Jeg kan ikke noe mer om dette jeg heller, men har veldig lyst til å prøve. Er 16 år. Har jeg lov til å hoppe da? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Har jeg lov til å hoppe da? Du har lov til å hoppe tandemhopp (hopp med en instruktør på ryggen), men ikke alene. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Hopp alene, er det 18, 20 eller 24 års aldersgrense på? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Er vel 18, men da må du også ta sertifikat og greier. Tar tid og er dyrt. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 det vet jeg... Men det må jo være verdt det Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Finn nærmeste fallskjermklubb, så melder du deg på ett linekurs. Koster litt, men verdt pengene. Her i Tromsø koster kurset 5000,- men er relativt billig for hvert hopp etter dette. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) er ikke noe aldersgrense på og ta hoppsertifikatet EDIT: er vist 16år's aldergrens de fleste klubbene i norge kjøre kurs , 3 kvelder med teori og så er det over på progresjone , som vi si du må utføre bestemte hopp typer . http://www.sfsk.no/rogaland/stavanger/sfsk...start_kurs.html Endret 15. juni 2008 av Mato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå