Vegard_Haug Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Utgiveren jobber hardt for å unngå et fiendtlig oppkjøp. Les mer Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hvor mange gode SP-spill skal bli mutert om til middelmådige MMO? Høres ut som Take2 allerede er blitt kjøpt opp. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hadde vert litt morsomt om Take 2 kunne svart med å gi et tilbud på EA. Uansett utvikling Take Two tar, så er Mafia II, BioShock 2, og spill som GTA IV, best så lenge de IKKE er i EA's hender. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 hahaha, bra valg av bilde til artikkelen. Liker symbolikken. ^^ Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Et bilde kan gi svaret på hva GTA blir om EA kjøper Take-Two. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Veldig bra bilde på nyheten. Noe sier meg at bilde ikke er valgt tilfeldig EA har forresten utsatt fristen for Take-Two. Den tidligere fristen var 11. april, den er nå satt til 18. april - Altså kun 11 dager før lansering av GTA IV. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Glimrende bilde på artikkelen ja. Får nå håpe T2 greier å holde tentaklene til EA på avstand. Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Irriterende press. TakeTwo gjør så godt de kan med å overbevise sine aksjonærer ved å legge fram økonomiske fordeler ved å ikke selge. Dette fikk meg til å tenke at uansett hva TakeTwo gjør, så vil de føle seg presset av pengegodene folk i ledelsen ser etter, og deretter bli nødt til å drøye ut med reklame i spill og MMO-versjoner av FPS-spill. Dette trenger da nødvendigvis ikke å være dårlige ting, men vi kjenner jo til hva disse forholdene fører fram til i mange tilfeller. Stay true to yourself, TakeTwo. Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hvor mange gode SP-spill skal bli mutert om til middelmådige MMO? Høres ut som Take2 allerede er blitt kjøpt opp. Hadde det vært slik at TakeTwo hadde hatt verdier eller kapital til det hadde de vært verd "litt" mer en usle 10 milliard. Jeg nekter å tro at aksjonærene er så kortenkte at de ikke ser markedsverdi-økningen selskapet vil få hvis GTA får knallgode salgstall! Så tror nok faktisk EA skal slite med å få nok makt i selskapet hvis TakeTwo har foret aksjonærene med nok info om hvor mye dette trolig vil selge.. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg har for lengst kjøpt mitt siste EA spill etter at de begynte å bli spillbransjens svar på MS. Om EA fortsetter så tar det ikke lang tid før de har kjøpt opp hele spillmarkedet. Er en stor bunke negative innlegg på gamespot angående dette: http://www.gamespot.com/news/6188473.html?...estnews;title;0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg