Gå til innhold

Jegerkompaniet (ISTAR) - Hvor mange andre?

ZealD

Anbefalte innlegg

For øyeblikket fokuserer jeg mest på styrke, men det er nok feilprioritering fra min side siden jeg ligger godt nok ann nå. Jeg skal prøve å trene mye mer utholdenhet i løpet av neste uke :)

Mm, men det er kanskje litt vanskelig å gi slipp på den nå før sommerferien? :p

heheh :p Jeg skal prøve å holde den på samme nivå, men legge til litt mer utholdenhet :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har fått innkallelsen jeg og =)=)=)=)

Tar 30 pushups og 9-10 hangups.(kan nok ta et par pushups til på en god dag)

Har begynt å trene kondis nå. Intervalltrening(4x4) = døden. Blir vel noe langkjøring etterhvert og. Men snakkes, skal gå og poste svardelen nå :D:D:D:D:D:D

Obs. sry for smiley-spam

Lenke til kommentar

ohh, legg ut linky her, eller send den på mail da gutters? Tar med kamera oppover jeg også, så kan bidra med bilder ect om dere er intressert :)

Hadde sikkelig løpetrening her om dagen og der må det skjerpes merker jeg... Hvordan er kondisen deres? Er litt redd 3000m kan bli en vond opplevelse for meg gitt. Heldigvis er det ikke så altfor mye løping ellers har jeg hørt.

Lenke til kommentar
ohh, legg ut linky her, eller send den på mail da gutters? Tar med kamera oppover jeg også, så kan bidra med bilder ect om dere er intressert :)

Hadde sikkelig løpetrening her om dagen og der må det skjerpes merker jeg... Hvordan er kondisen deres? Er litt redd 3000m kan bli en vond opplevelse for meg gitt. Heldigvis er det ikke så altfor mye løping ellers har jeg hørt.

Hsuk å press deg selv til det ytterste! Det er ikke om å gjøre å være best, men om å gjøre å sette seg mål, presse seg selv og yte maks! Befalet legger nok merke til det om du hele tiden sier "jeg klarer ikke mer!" osv. Uansett hvor sliten og lei du er må du bare fortsette og løpe / gå, selv om det går treigt! Ta det med et smil uansett hvor sliten du blir :) Å bli sliten skader ingen!

i alle fall min holdning :p

Lenke til kommentar
ok =)

Hvordan ligger du an med hangups, pushups og kondis da?

Må bare vite ca. hvor lista ligger :p

Jeg tenker jeg tar 45-50 pushups, 10 hangups hvertfall. Og det er uten trening.

Kondisen er forsåvidt grei den, men jeg har lite å måle det opp mot. Jeg tenker jeg løper 3000 meter på 11.30 kanskje.

Lenke til kommentar
Ikke så gale disse resultatene her, så lenge det ikke er leke hangups og leke pushups :p Ellers ligger du jo bra an på løpingen ;) Bedre enn veldig mange vil jeg tro.

Glemte jeg å si at jeg gikk fra 14.30 til 9.30 over natta? :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

For dere som skal i jegerkompaniet: Dere kan nå logge dere på www.utvalgt.no ved å skrive in mobilnr. Dere vil da få tilsendt et passord på sms som dere kan logge dere på med. Så kan dere gå på forumet og være aktive der :) Eget forum for jegerkompaniet :)

Gi meg en PM her dersom du vil legge meg til som venn på utvalgt.no :)

Endret av Phannyboy
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Ey. Noen som vet hvordan systemet er angående narkotika? Burde jeg være ærlig eller skal jeg bare holde kjeft å håpe de ikke finner noe på noen tester (Det er lenge siden sist)

I forsvaret er det etter det jeg har forstått nulltolleranse for narkotika. Nå kjenner jeg ikke til din historie, men hadde det vært meg, så hadde jeg helt klart vært ærlig og sagt ting slik det er. Håper du har sluttet med de greiene, det er hvertfall noe jeg ville fått med når det blir spurt om narkotika. Det verste du kan gjøre er å lyve om narkotikabruk så finner de det alikavell i blodet ditt. Da er det hvertfall på hodet og ræva ut.

Nå har jeg ikke vært inne enda (skal inn i januar) så vet ikke hvordan dette fungerer i praktis. Det kan sikkert andre svare på, men jeg ville vært ærlig i sånne intervjuer. Kjipt hvis ting kommer opp senere som man kanskje burde sagt ifra om på intervjuet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...