ZealD Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Da har jeg fått innkallingen! Noen flere?! Er helt over hengene glad nå! Herregud så jeg gleder meg til å starte livet! Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Godt å høre! Kjenner følelsen, den innkallelsen kommer nok til å prege mange av dine avgjørelser fremover. Lykke til! Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Godt å høre! Kjenner følelsen, den innkallelsen kommer nok til å prege mange av dine avgjørelser fremover. Lykke til! Det har den allerede gjort! Har bestemt meg fullt og helt å ikke drikke i russetiden, skal kun satse på trening! Det blir så klart sosiale sammenkomster, men uten alkohol fra min side! Holder på med et treningsprogram, så det skal jeg fullføre! Under 4 månder! 6 August skjer det Lenke til kommentar
thomsi1607 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Godt å høre! Kjenner følelsen, den innkallelsen kommer nok til å prege mange av dine avgjørelser fremover. Lykke til! Det har den allerede gjort! Har bestemt meg fullt og helt å ikke drikke i russetiden, skal kun satse på trening! Det blir så klart sosiale sammenkomster, men uten alkohol fra min side! Holder på med et treningsprogram, så det skal jeg fullføre! Under 4 månder! 6 August skjer det Stor respekt av det du gjør! Bare husk å kose deg i russetiden. LES: mener ikke drikking osv osv, men det sosiale. Jeg er selv russ i år, men skal ikke inn før i januar i pbn, så jeg har valgt ikke være helt avholds, men det blir nok ikke mye drikking. KOmmer fortsatt til å kjøre de faste treningsrutinene og jeg har ett lite mål om å perse i russetiden. Hadde hvertfall vært litt morsomt. Ikke hør på folka som driver å maser om at russetiden er den beste tiden i livet. De som sier dette er som regel de som ikke helt kan gi slipp på de tidlig tennårene. Selv er jeg av oppfatning av at militæret kommer til å bli noe av det beste jeg kommer til å oppleve. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Godt å høre! Kjenner følelsen, den innkallelsen kommer nok til å prege mange av dine avgjørelser fremover. Lykke til! Det har den allerede gjort! Har bestemt meg fullt og helt å ikke drikke i russetiden, skal kun satse på trening! Det blir så klart sosiale sammenkomster, men uten alkohol fra min side! Holder på med et treningsprogram, så det skal jeg fullføre! Under 4 månder! 6 August skjer det Stor respekt av det du gjør! Bare husk å kose deg i russetiden. LES: mener ikke drikking osv osv, men det sosiale. Jeg er selv russ i år, men skal ikke inn før i januar i pbn, så jeg har valgt ikke være helt avholds, men det blir nok ikke mye drikking. KOmmer fortsatt til å kjøre de faste treningsrutinene og jeg har ett lite mål om å perse i russetiden. Hadde hvertfall vært litt morsomt. Ikke hør på folka som driver å maser om at russetiden er den beste tiden i livet. De som sier dette er som regel de som ikke helt kan gi slipp på de tidlig tennårene. Selv er jeg av oppfatning av at militæret kommer til å bli noe av det beste jeg kommer til å oppleve. Er veldig enig med deg Personlig klarte jeg å perse i dag faktisk! 55 Pushups (skulderbredde) 90 Situps (2 min) 15 Pullups (overtak) 35 ryggcurl Så får vi se hvordan det blir etter 2 månder på treningsprogrammet! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hva vil egentlig overtak si? Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Hva vil egentlig overtak si? At man holder med overtak.. hmm Var litt vanskelig å forklare Dersom man har en stang overs eg så tar man ikke hendene på baksiden av stangen, slik at fingrene peker mot deg, men man tar tak på fremsiden slik at fingrene vender fra deg Dersom du skjønner http://www.exercisegoals.com/images/chinups1.jpg Der Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvorfor kalles det egentlig "overtak"? (det var forøvrig det jeg trodde). Håndflatene fra deg, altså. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Sorry meg, men hva er ryggcurl? Norske navn på øvelser er ikke min sterkeste side.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg vil tro det vil si back extensions. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Hvorfor kalles det egentlig "overtak"? (det var forøvrig det jeg trodde).Håndflatene fra deg, altså. Tror det har noe med at man tar over Ryggcurl er sånn at man ligger over en en benk / etc. og slipper overkroppen ned, mens man "ruller" opp igjen Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Chinups: Overgrep Pullups:Undergrep Ikke værre Ingenting som heter Hangups med overgrep, selv om mange bruker den betegnelsen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Problemet er at chinups og pullups blir brukt motsatt på andre siden av atlanteren. Sånn, bare for å gjøre forvirrelsen komplett. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Som HW har sagt før er Hangups med overgrep et begrep innad i militæret mens chinups er et begrep som brukes i det sivilie 1 Lenke til kommentar
Krimik Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Har fått den endelige innkallingen nå jeg også. Var egentlig ikke noen overraskelse da jeg har mast en del for å få komme dit, men fy #¤%" så godt humør jeg ble i. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Har fått den endelige innkallingen nå jeg også. Var egentlig ikke noen overraskelse da jeg har mast en del for å få komme dit, men fy #¤%" så godt humør jeg ble i. hvordan ligger du ann fysisk sett da? Lenke til kommentar
Krimik Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg skal nok klare meg på den fysiske biten. Har etter hvert økt frekvensen på sekketurene mine. Hva fokuserer dere mest på? Styrke eller utholdenhet? Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Jeg skal nok klare meg på den fysiske biten. Har etter hvert økt frekvensen på sekketurene mine. Hva fokuserer dere mest på? Styrke eller utholdenhet? For øyeblikket fokuserer jeg mest på styrke, men det er nok feilprioritering fra min side siden jeg ligger godt nok ann nå. Jeg skal prøve å trene mye mer utholdenhet i løpet av neste uke Lenke til kommentar
Krimik Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 For øyeblikket fokuserer jeg mest på styrke, men det er nok feilprioritering fra min side siden jeg ligger godt nok ann nå. Jeg skal prøve å trene mye mer utholdenhet i løpet av neste uke Mm, men det er kanskje litt vanskelig å gi slipp på den nå før sommerferien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå