mcgroven Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Det virker å være klart at strategispillet Warhammer 40.000 omsider får en fullblods oppfølger. Les mer Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Selv om det var selvsagt at dette kom til å skje er det herlig med en offisiell uttalelse. Lenke til kommentar
Zulphur Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Jepp alltid gøy å slippe ryktene. Har akkurat begynt Soulstorm kampanien, og må si jeg gleder meg til mere. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 jeg bare håper de kutter ut det opplegget med risk kampanje slik som i dark crusade og soulstorm. gi meg heller en tradisjonell kampanje Lenke til kommentar
maxmads Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 jeg bare håper de kutter ut det opplegget med risk kampanje slik som i dark crusade og soulstorm. gi meg heller en tradisjonell kampanje Helt enig, ble litt kjedelig med kontinuerlig lasting å hopping rundt forbi på planten(ene) der du måtte vente på tur før du kunne sende hæren din mot motstanderen. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Samme her, det er ikke at jeg misliker idee'n (at man styrer en hær, velger veien etc) men det føles ikkt som ett campaign men en serie skirmishes mot datamaskinen etterfulgt av ett par campaign brett (fortene til de diverse faktionene). Uansett så gleder jeg meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg