Eplekaka88 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 En screamer.. ikkje dei dårlige på youtube, men skikkelig kvalitet!! Har sett et par, men kvalitet skremme video!? Takker... Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 En screamer.. ikkje dei dårlige på youtube, men skikkelig kvalitet!! Har sett et par, men kvalitet skremme video!? Takker... Bare av nygjerrighet, hva er en screamer? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 *stille* *BOOOOH!!* Det er en screamer =) Vet det ligger et par på tull.no ("love song" og "finn feilen" ellerno) Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Det er den typen med "finn feilen i dette bildet og husk å ha lyden høyt på"? Så hopper det frem et fælt fjes som skremmer vettet av stakkaren som sitter med nesen 10cm fra skjermen? Lurte på om det var en slik ja, men funker ikke de litt dårlig på youtube ol? At det er bedre der man ser på et bilde man ikke vet at er en film? Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 http://youtube.com/watch?v=oUmH8Jep2Bs har jeg vært utsatt for. Turte ikke se den igjen, men tror den skal inneholde en screamer. FAEN som jeg hater dem. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) hehe, den er herlig. Mener jeg har sett den med teksten... "følg med bilen når den blir til en liten hvit sky" Endret 28. mars 2008 av Ekko Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Ja! Nettopp det som gjorde den så syk som den var. Når jeg satt og konsentrerte meg om den lille flekken der skyen skulle komme og liksom følge etter bilen.. "ÆBLÆÆÆÆ!" Lenke til kommentar
Rot Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Vet om en heftig en http://www.fugly.com/media/view.php?cat=DOWNLOADS&id=709 utover det så vet jeg ikke om så mange. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Noen som har det "spillet", der du skal føre en liten firkant igjennom en liten bane med hinder, og etter noen baner, var det et veldig smalt parti der du måtte se litt nærmere på skjermen, og da kom det en sånn fæl dame med skriking osv. Husker vi tok det på lillebroren til en kompis, han begynte å gråte og ville aldri spille pc mer. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Det er den linken over deg det Håks Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Det er den linken over deg det Håks ... Takker. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 *TÅRER*!!! HAHA!!!! Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Slike ting bør ikke gjøres mot barn. Voksne er det bare humor, men når en unge begynner å grine er det bare dårlig gjort. Om det er foreldre som filmer burde de egentlig ikke vært foreldre. Samme med de folkene her: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Å skremme brødre, kompiser etc er ok, men ikke barna dine! Endret 12. april 2008 av Håks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå