catosim Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Vurderer å kjøpe en Ipod touch, mye grunnet wifi muligheten. Noen som vet om Ipod'en kan streame audio fra hjemmenettverk, slik at jeg kan koble eller docke den opp mot stereoanlegget? Mvh Ca2 Lenke til kommentar
catosim Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Ingen som vet noe om dette? Ca2 Lenke til kommentar
catosim Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 På Ipod forum fant jeg en tråd som svarer litt på dette. Safari nettleseren har en quicktime spiller installert, så da skal det i reorien være mulig å streame via nettleseren. Jeg ønsker fortsatt gjerne en kommentar fra noen som har prøvd dette, og høre noen erfaringer. Ca2 Lenke til kommentar
bajazzo Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Har ikke testet men skal være mulig å bruke TVersity link Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Finnes flere programmer til iPod Touch og iPhone som lar deg streame musikk. Simplify media blant annet. ^^Dette krever en Jailbreaket Touch^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå