opresterud Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Virker som GS320 er i ferd med å bli erstattet av GS330. MPX har nå kun sistnevnte i lista si, og det virker til å være noe rimeligere enn GS320. Men jeg sliter med å finne forskjellen, bortsett fra at det har fått noe svart plast i stedet for sølvgrå. Spesifikkasjonene virker identiske. Noen som vet noe om dette, noe som evt. har blitt redusert kvalitetsmessig eller fjernet i forhold til GS320? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Kjenner ikke til GS-330, men Panasonic har dessverre slanket spesifikasjonene på nyere modeller i forhold til eldre i en del år nå. Så er det betydelige forskjeller på GS-330 i forhold til GS-320, så er jeg redd de kan dreie i negativ retning. Gjenstår å se til de første sammenligningstester kommer. Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Endte opp med å laste ned bruksanvisningene, og spesifikkasjonen er 100% identisk. I tillegg så er faktisk bruksanvisningene også rimelig like, ser ut til at det er software-biten som er endret litt. Derfor bestilte jeg et NV-GS330, og mottok det i går. Virker lovende! Bildekvaliteten er ved første øykast på PC-import av DV en god del bedre enn det gamle Canon MV30i, selvom NV-GS330 føles vesentlig mer "plastic" en tanksen fra Canon... Fordelen er at GS330 er mye mindre og lettere. Prisen er det heller ingen ting å si noe på. Nå må jeg bare finne noen bra og billige uoriginale batterier Så takk for god hjelp! Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Derfor bestilte jeg et NV-GS330, og mottok det i går. Virker lovende! Bildekvaliteten er ved første øykast på PC-import av DV en god del bedre enn det gamle Canon MV30i, selvom NV-GS330 føles vesentlig mer "plastic" en tanksen fra Canon... Fordelen er at GS330 er mye mindre og lettere. Prisen er det heller ingen ting å si noe på. Nå må jeg bare finne noen bra og billige uoriginale batterier Hei! Er du fortsatt fornøyd med kameraet ditt? Lønner det seg eventuelt å gå for GS230 til 500 kr mindre? Takk Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Skal innrømme at jeg ikke har brukt det så veldig mye ennå, men bildekvaliteten overrasket meg. GS230 har jeg ikke peiling på, så her må nesten noen andre sammenligne... Men GS330 er ikke dyrt, og det er lite og lett til å være 3CCD med optisk stabilisator. Føler at jeg gjorde et godt kjøp, prisen tatt i betraktning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå