Carl Sagan Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Den eneste forskjellen jeg ser på når jeg kjøper kort er om PCB'en følger referansedesign. Noen har flere kondensatore, bedre strømstyring osv osv.. DVS bedre for overklokking:) Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Det er laber konkurranse i skjermkortmarkedet.Nvidia på topp, mens på driversiden så ligger de på bunn. Jeg for min del synes skjermkortmarkedet hadde friskere konkurranse før ATi ble kjøpt opp av problemfylte AMD. Nvidia burde jobbe med driverne sine. Finnes såvidt noen oppdateringer ute. De burde også snakke med produsenter av prefabrikerte bærbare PC-er slik at de også kan få nye drivere. Nvidia kommer såvidt ut med noen oppdateringer, tar jo en evighet. Mens New AMD eller ATi kommer ut med nye drivere nesten hver 2mnd. Finnes så vidt oppdateringer? Du tuller med meg nå, ikke sant? Om du tar deg en tur inn på Guru3D.com forumet, så finner du jo jaggu meg nye drivere hver tredje dag. Har nå av-installert og installert nye drivere 5-6ganger denna måneden Lenke til kommentar
Howard Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 mener og huske at vi i julekalenderen i fjor fikk et spørsmål om hvem som lagde nvidia koretne?? Ikke kortene, men prosessorene (GPU-ene) Nvidia eier jo ikke wafer-fabrikker selv, men setter bort produksjonen til brikkeprodusenter som TSMC og UMC. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Gledelig dette, men håper vi får en produsent som ikke bare spyr ut referansedesign på kjølere men at de er litt mer innovative og lager gode kjøleløsninger til kortene. Det er ikke like mye GPU'en som styrer hva jeg kjøper nå om dagen. Det går mer på hvordan kortet som helhet virker å være og jeg styrer alltid unna kort med dårlige kjølere. Endret 29. mars 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå