Gå til innhold

Trailer: Grand Theft Auto IV #13

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk følelsen av et lappeteppe av mellomsekvenser her, ikke bra. Det virker som om de forsøker å etterligne filmtrailere i altfor stor grad.

Om grafikken ikke er topnotch gjør meg ingenting så lenge innholdet og annen realisme er bra. Ikke minst hvor lenge man kan glede seg med spillet uten helt tåpelige og repetitive oppdrag som man fort får følelsen av i mange spill.

Så lenge man alltid føler at man dras i en handling som ikke er for vanskelig og ugjennomførbar, men heller ikke for lett og man alltid higer etter noen timer til med spillet. Da har de lykkes.

Ellers er GTA serien flink til å holde seg unna feil og problemer(irritasjonsmomenter) som mange andre spill lider under.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Håper folk skjønner at omtrent alt dere så på den filmen var tatt ingame. Hvis dere husker fra gta SA osv så var alle mellomsekvensene ingame, og ikke noen filmer de hadde laget på forhånd.

Lenke til kommentar
Håper folk skjønner at omtrent alt dere så på den filmen var tatt ingame. Hvis dere husker fra gta SA osv så var alle mellomsekvensene ingame, og ikke noen filmer de hadde laget på forhånd.

Vi skjønner at det er ingame grafikk, men om det er mellomsekvenser så sier det alikevel lite om handlingen, atmosfæren og gameplayet i spillet.

Lenke til kommentar

Vi skjønner at det er ingame grafikk, men om det er mellomsekvenser så sier det alikevel lite om handlingen, atmosfæren og gameplayet i spillet.

Mellomsekvensene fra disse trailerne kan jo tolkes som man vil. Jeg tror ikke Rockstar vil røpe hele handlingen i spillet med det første, og trailerne er jo små sniktitter/teasere på noe av dramaet i spillet. Vi har jo allerede fått en del informasjon skriftlig, og det bør være nok stoff som intervjuer, artikler og annet som har lekket ut på nettet slik at en spesielt interessert på overflaten kan finne ut av større deler av handlingen i spillet uten å ha spilt spillet selv.

Når det er sagt, så har fortsatt ikke spillet kommet ut, og da kan ikke de få mellomsekvensene vi har fått gjennom trailerne fortelle noe særlig om handlingen og atmosfæren i seg selv uten å selv utdype seg i hva de egentlig betyr. De bør drøftes ut av helheten til spillet, og så langt synes jeg ikke mellomsekvensene er et problem.

Selv synes jeg det er fint de ikke legger ut videoklipp av selve spillet med HUD og "ordentlig" kameravinkel. Jeg synes ikke det hadde vært noe smart å endre på måtene vi styrer personen på fra tidligere 3D GTA-spill, og når det gjelder resten av spillet har vi fått servert nok nytt om hvilke nye "features" og "triks" som har blitt implementert i systemet. Så er det bare å drømme om hvilken frihet man har og glede seg til spillet. :)

Lenke til kommentar

åh lol! sjukt imba ragdollfysikk på han karn på tur ned trappa. vet ikke om det var ingame, men håper det er like bra da ihvertfall!

Så helt ekte ut det faktisk, mye bedre enn HL sin fysikk.

For de som ikke vet det bruker GTA en helt ny fysikkmotor (som også kommer i et star wars spill) der i motsetning til vanlige fysikkmotorer, karakterer i spillet har fysikk før de er døde. I HL2 feks slår ikke fysikken inn før du har drept personen, mens her fungerer den hele tiden. I tillegg er det lagt til hvordan menneskekroppen reagerer på forskjellige ting, feks. at man tar seg for med hendene når man faller.

Dette vil føre til mye mer naturlige animasjoner.

Dette er gamle videoer, men verdt en titt:

Huh, det hørtes spennende ut. Hadde vært kjekt med et spill er noe sånt er mer gjennomført i motsetning til f. eks perfect dark zero.

Lenke til kommentar

Må si jeg mister mer og mer skepsisen mot spillet, etter en stund med trailere på youtube er jeg frelst.

http://youtube.com/watch?v=e4yx1s-l6f8&feature=related

Denne var forsåvidt en artig vri

http://www.youtube.com/watch?v=_X5nHLOiAVo&NR=1

Og denne hehe.

http://www.youtube.com/watch?v=YDgd4V0ILNw&NR=1

Spillet har en ekstremt god fysikkmotor og selv om karakterne har et litt sim3 preg så virker spillet meget gjennomført. Og det teller mer enn Crysis grafikk for min del.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Likte ikke det forige så godt, kjøpte orginalen uten test pga var sikker på suksess men ble ikke det for min del samlet støv etter et pr timer. Men dette ser lovendet ut )

Jeg har hatt alle og det samme skjedde med min San Andreas, den ble liggende. Vice City kjøpte jeg aldri.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...