Gå til innhold

Trailer: Grand Theft Auto IV #13

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har jo mellomsekvenser og da blir jo scenene som vises mer presise (selv om jeg forstår hva du tenker på)

Ikke topp noch grafikk men det er jeg sikker på blir tatt igjen med hestelengder i spill glede og frihet :thumbup: , gleder meg.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
åh lol! sjukt imba ragdollfysikk på han karn på tur ned trappa. vet ikke om det var ingame, men håper det er like bra da ihvertfall!

Så helt ekte ut det faktisk, mye bedre enn HL sin fysikk.

For de som ikke vet det bruker GTA en helt ny fysikkmotor (som også kommer i et star wars spill) der i motsetning til vanlige fysikkmotorer, karakterer i spillet har fysikk før de er døde. I HL2 feks slår ikke fysikken inn før du har drept personen, mens her fungerer den hele tiden. I tillegg er det lagt til hvordan menneskekroppen reagerer på forskjellige ting, feks. at man tar seg for med hendene når man faller.

Dette vil føre til mye mer naturlige animasjoner.

Dette er gamle videoer, men verdt en titt:

Lenke til kommentar

Helikopteret i introen så litt mistenkelig falsk ut, tja. Men flyr et helikopter rett fram, vil det muligens se ut som at den går på skinner når kameraet også skifter vinkel. Men hurra for fyren som datt ned trappen. Fine demonstrasjoner i traileren.

Meeen... Hva var det jeg så av en svart sportsbil inspirert av nettopp Lamborghini Murcielago? Aah, jeg dåååner... xD Grom lyd, ikke akkurat hva en original Murcielago ville ha skapt, men muligens de nyere? (car enthusiast, answer us)

Fin tradisjon av å ha med minst én bil inspirert av Lamborghini-bilene i de fleste GTA-spillene så langt.

Lenke til kommentar

Hahaha, ikke nok med at spillet ser rått ut, men Mavado, en Dancehall-artist, har GTA-themet, eller ihvertfall en sang! Ser ut som om han kanskje har en rolle i spillet også. Veldig random, jeg kjøpte en Mavado-CD for et par timer siden, litt creepy egentlig.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Begynner å bli lei disse videoene Rockstar legger ut, de sier meg nada.

Gi meg gameplayvideo av bilkjøring som viser at det fungerer å skyte ut av vinduet uten autoaim.

Kotaku: "During my visit with the Rockstar folks yesterday they told me that about 70 percent of the video was actual gameplay footage. Yes, that chase scene is actual footage. It took one of their guys hours to perfect that high-speed 180."

http://kotaku.com/373344/final-gta-iv-trailer-analysis

Mange av bildene og mye av innholdet i trailerene er ingame. HUD osv er bare fjernet, i tillegg til at de bruker scinematisk view.

Endret av TWA
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...