Thlom Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg vil nominere klassekampen.no. Layout er forsåvidt helt OK, men det er ALT for få oppdateringer. Det ser ut til at KK er en av avisene som fremdeles kjører linja med å legge ut "teasere" fra papiravisa på nett en gang i døgnet. Mulig det er bedre på delen for abonenter, det har jeg ikke peiling på. I tillegg så mangler klassekampen.no RSS, det er svært sjeldent jeg faktisk besøker forsidene til nettaviser, jeg hopper rett til sakene fra feeden. Også vil jeg abonere smp.no, nettavisa til Sunnmørsposten. Alt for mye reklame, mye "teasere" for papiravisa, lite interessant stoff utover nyhetsformidling og halvdårlig design og layout (som riktignok har forbedret seg noe det siste året, hadde bare Sunnmørsposten funnet et annet selskap til å designe nettavisa ...). Lenke til kommentar
atrax Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg pleier å titte innom nettavisen til Kristent Samlingsparti når det skal rives i smilemuskulaturen. Riktignok er det ikke layouten som er så fæl, det er mer innholdet og holdningene som formidles. Men nå var det vel ikke kun de nettavisene som var dårlige layout-messig som skulle nevnes? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Nominerer vg.no da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå