Etern1tyy Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 har lagd ut post på dette om å overklokke prosessoren min, men de sier at det går ikke siden jeg har fabrikk-pc og "låst" BIOS da... hvis jeg kjøper ny prosessor (noe jeg skal gjøre i mai) kan jeg overklokke den da ? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Nope. Det er hovedkortet som har BIOS, derfor er det hovedkort du må bytte ut for å overklokke. Lenke til kommentar
AssMan2003 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Nope. Det er hovedkortet som har BIOS, derfor er det hovedkort du må bytte ut for å overklokke. Skulle vel funke med en BIOS flash? Endret 2. april 2008 av AssMan2003 Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Nope. Det er hovedkortet som har BIOS, derfor er det hovedkort du må bytte ut for å overklokke. Skulle vel funke med en BIOS flash? Ja, i teorien hvis du finner den identiske retail versjonen av kortet. Lenke til kommentar
AssMan2003 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Nope. Det er hovedkortet som har BIOS, derfor er det hovedkort du må bytte ut for å overklokke. Skulle vel funke med en BIOS flash? Ja, i teorien hvis du finner den identiske retail versjonen av kortet. Pleier å stå på en sticker på hovedkortet om jeg ikke husker feil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå