Skinney Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hei! Da var PS3 40GB i hus og jeg storkoser meg med Final Fantasy VIII og Final Fantasy IX for PS1. Problemet er at selv om jeg har valgt at PS1 spill skal spilles i Fullscreen, så vil de ikke spilles i fullscreen. På skjermen ser det ut som om PS1 spillene kjører i en mye lavere oppløsning enn skjermens oppløsning, altså spillet strekkes/oppskaleres ikke slik at den dekker hele skjermen. Hvorfor det? :S Første gang jeg startet spillet fikk jeg også beskjed om at jeg ikke kunne spillet med mine nåværende Video Ut innstillinger, og jeg måtte skru på 576p oppløsning for å i det hele tatt kunne spille. Har det noe med dette å gjøre? Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Tror det er en maks oppløsning på PS1 spill. På min skjerm blir det bare oppskalert til om jeg skulle hatt 32" tv. Men kan være en firmware feil hos sony for alt jeg veit. Lenke til kommentar
Phanteon Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Har samme problemet, jeg har faktisk 32" og bildet blir ikke fylt her heller. Men er ikke noe større problem enn å bare fikle litt med tv'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå