Gå til innhold

Første kvartal av 2008 - Oppsummering

chiefo

Anbefalte innlegg

Var spådd at 2008 skulle bli PS3 sitt år, men ser ut som vi må vente til tredje og fjerde kvartal før man får noe svar på det.

Hva har Wii, Xbox 360, PS3 og PC komt med som er eksklusivt, og som de kan være stolte av fra første kvartal 2008?

Har selv PS3 og 360, og Lost Odyssey er den foreløpige stjernen i boka til 360 sålangt. Ellers lite stjerner å gi ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mario Kart og Wii fit kommer ut i april til wii ihvertfall.. No more heroes og zack og wiki er to ekslusive til wii som kvalitetsmessig ihvertfall er to vinnere.. Playstation har jo ingen kule eksklusive spill bortsett fra r & c og uncharted... Må si jeg ikke forstår playstationgalskapen..

Lenke til kommentar
Mario Kart og Wii fit kommer ut i april til wii ihvertfall.. No more heroes og zack og wiki er to ekslusive til wii som kvalitetsmessig ihvertfall er to vinnere.. Playstation har jo ingen kule eksklusive spill bortsett fra r & c og uncharted... Må si jeg ikke forstår playstationgalskapen..

Tror ikke du forstod tråden helt.

GT 5 prologue, helt klart.

Lenke til kommentar

Kjører selv bare PS3, PC og PSP, og har gått glipp av endel stortitler allerede, spessielt har PSP'n fått lide.

Denne mars måned har vært litt for ekstrem synes jeg.

3 veldig bra eksklusiver til PS3, Hot Shots Golf 5 (veldig gøy spill, selv om det er basert på en dritkjedelig sport).. :)

Gran Turissmo Prologue (ok bilspill, i.flg. ryktene, har kjøpt Prologuer før, så prøver å vente til skikkelig versjon, men det er hardt)..

I tillegg så er Sony's egen MLB08: The Show en god del bedre enn alle alternativene, men det er ikke så intressant for oss europeere, som for amerikanerene som er intressert i baseball.

Patapon, Wipeout Pulse, og God of War, og Final Fantasy: CC til PSP har enda ikke blitt kjøpt inn, og det verste er at jeg fremdeles har 4-5 uåpnede spill hjemme.. :(

Playstation-galskap eller ei, det er ihvertfall titler jeg synes ser kuule ut, eneste som jeg mangler er tid til å spille dem.

Kommer nok ihvertfall til å kjøpe FF, men de andre kommer jeg nok kanskje til å måtte stå over.

I tillegg til alt det eksklusive til plattformene kommer det jo haugevis av multiplattform.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Tror ikke du forstod tråden helt.

GT 5 prologue, helt klart.

Hva forstod jeg ikke? Fordi jeg ikke nevnte prologue , så forstod jeg ikke? ELler burde ikke Nintendo vært stolte av Mario kart eller wii fit? Jeez..

Lenke til kommentar

1.kvartal bruker sjelden å være all verdens.

PSP har gjort det bra med nytt God of War og Patapon. Blir så jeg plukker opp begge like over helga.

DS har fått Advance Wars DS 2 og Ninja Gaiden Sword. Greit nok, men ikke noe jeg plukker opp.

Wii har fått Zach & Wiki og No More Heroes. Sistnevnte blir en av de første spillene jeg skal kjøpe når jeg får meg Wii.

PS3 har fått GT5 Prolouge. Ikke min greie, men absolutt et kvalitetsspill. Hot Shots Golf virker moro.

X360 har fått Lost Odyssey. Ikke så glad i RPG og har også fått litt blandede kritikker, så jeg står over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...