Jan R. Halvorsen Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Heisann, mitt første bilde her inne, tatt en fuktig kveld på Internasjonalen Bar i Oslo. Hang over gelenderet, hadde flaks (synes jeg selv) med foten som sto (nesten) stille på trinnet. Dårlig lys, derav lang lukkertid, men det ble ikke så verst skarpt? Hva synes dere, vellykket eller ei, har dere forslag til forbedringer, bring it on. Nikon D300, Tamron 17-50, RAW-konvertert/bearbeidet i Capture NX. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Synes trappen hadde gjort seg helt fint uten personen Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Synes personen gjorde en litt kjedelit trapp litt mer spennende. Likte det godt. Fint komponert og fine farger, men ramma synes jeg var upassende. Lenke til kommentar
tomtomtom Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Synes heller at det minner om Stairs to hell ettersom perspektivet er ovenfra og ned. Kanskje personen som kommer gående opp kommer seg ut av et personlig helvete? Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Takker til alle for kommentarer! Tittelen ble kanskje litt tilfeldig, hadde egentlig bare kalt det Stairs, men fikk beskjed om at jeg måtte ha minst 3 ord - og med tanke på hva trappen fører til ble det altså slik, he-he. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå