trrunde Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Skal formatere pcen, men før jeg gjør det vil jeg hente ut lisensene mine til eset smart security og mediamonkey, hadde disse kodene på mailen min, men ettersom min gmail konto ble stengt :s så får jeg ikke tilgang på dem lenger. Endret 28. mars 2008 av trrunde Lenke til kommentar
fa74b4a4-8b2c Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Da ville jeg anbefalt det å tatt en titt på programmet SIW (System Information for Windows). Er ikke sikker på om programmet klarer å hente ut lisensen til de programmene du nevner. Jeg har selv brukt det til å finne serial koden til bla windows. Det er vel verd et forsøk Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Den funka ikke på disse programmene Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) her kan du få et nytt lisens for eset smart security ( hvis du har forandred e-mail adress e.l. ): http://www.eset.com/support/contact.php lykke til Endret 28. mars 2008 av p@ge Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Fant eset nøkkelen med å bruke snadboy revelations. Fant mediamonkey nøkkelen ved å logge meg på siden der jeg kjøpte mediamonkey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå